Ingrid - Mamma till två sessor

Ho Hey

Publicerad 2013-03-08 20:47:26 i Music for my soul,

Tänk vad man kan missa viktiga saker om man inte lyssnar på radion, och framförallt underbara röster!
När jag hörde den här förra veckan så stannade jag upp mitt i matlagningen i köket. HUR har jag kunnat missa den här låten tidigare? Jag blev alldeles upp över öronen förälskad i hans röst iallafall.
 
Förr brukade jag säga att jag ville ha en liten glasbur hemma med en pall i och där kunde favoriten just då få sitta och sjunga för mej på beställning haha. Och just nu är det den här killen som gärna får sitta på den pallen!
 

Kommentarer

Postat av: Millah

Publicerad 2013-03-08 22:05:52

var samma när jag hörde den på radion.. love it!

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-03-09 12:04:19

Älskar denna låt du har lagt ut!
Lyssnar på den oftast när jag går mina powerwalks :P

Postat av: Annika

Publicerad 2013-03-10 12:18:45

Den låten är jättebra!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela