Ingrid - Mamma till två sessor

Hej December

Publicerad 2014-12-06 20:43:45 i

Då var vi en bit in i december,men tittar man ut skulle det lika gärna kunna vara en väldigt mörk oktober. Marken är fortfarande grön och idag har det varit både plusgrader och regn. Julkänslan infinner sig inte riktigt,men det är ju några veckor kvar.

Månaden började väldigt sorgligt med att min älskade farmor lämnade oss. Ingenting jag tänker gå inte på närmare, men det har gjort ont i hjärtat och gjort dagarna mörkare. ❤

Veckan som kommer är tjejernas sista på dagis och sen har dom jullov. Båda två har lite lussefika i veckan så det blir en rolig avslutning för dom! Jag är ju dessutom helt fobisk för magsjuka som ni säkert vet sen innan, så då känns det skönt att undvika ett ställe iallafall som smittan sprids på.. De går knappt på dagis vintertid för jag är så rädd för den där skiten! Överdrivet rädd enligt många som faktiskt till och med tycker att jag ska söka hjälp för det.. Jag tycker att det kan utrotas istället 😊

Skenade iväg som vanligt! Nu ska jag försöka engagera mej i filmen vi tittar på. "Maze runner", nån som sett den? 

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-12-07 11:02:36

<3

Postat av: MATILDA

Publicerad 2014-12-07 18:25:30

åh älskar den filmen :D

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-12-08 00:09:06

Den vill ja me se :)

Postat av: Victoria

Publicerad 2014-12-08 12:10:44

Wohoow, en uppdatering 😊👏 vi kollade maze runner i helgen, jag somnade dock en stund innan slutet 😂

Svar: haha ja jag kände att det var dags att slänga in nåt ;) den var helt okej faktiskt, men lite stressad blev man ju alltså! haha
Ingrid

Postat av: Jannica Enneby

Publicerad 2014-12-08 18:43:45

Beklagar sorgen <3
Håller med dig, ingen julkänsla, dock lite frost på marken nu men jag vill ha SNÖ. Gillar inte julen men lite mysigt kan de få vara :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2014-12-08 19:47:33

Trist att läsa om din farmor !
jag skickar en STOR kram !!

Postat av: Life of Johanna

Publicerad 2014-12-09 15:37:43

ja undra var vår vinter är

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela