Ingrid - Mamma till två sessor

Hemma-häng

Publicerad 2014-06-11 13:26:38 i Allmänt,

Hallå!
 
Jag tänkte skrälla och knåpa ihop ett litet inlägg när barnen ändå är lugna en liten stund :) Båda två är hemma från dagis idag för det går en otrevlig sjukdom där som jag gärna vill undvika.
Och ute är det ordentligt tråkväder, med förmodat åskoväder på gång efter de här dagarna med värme och solsken! Jag vågar inte klaga på sommaren nu när den äntligen är här, men det ska bli skönt med lite regn och åska så luften rensas lite. Syrenerna här på gården blommade ju knappt ens, de dog innan de hann blomma ut. Marken behöver vatten!
 
Nåt som är säkert är också att folk verkar shoppa ordentligt nu när det är varmt? Jag la lite kläder i kundkorgen på H&M igår kväll utan att slutföra köpet för jag tänkte kolla lite till idag, och när jag gick in idag så såg jag att flera av plaggen hade sålt slut. Tog ett nytt kik och hittade lite till barnen på rean och la i kundkorgen men var tvungen att lägga ifrån mej datorn nån timme eller två. Och nästa gång jag gick in var även de slut! Man ska inte vänta med att beställa med andra ord haha! Får väl se om det blir några kläder till slut..
 
Ja, ett lite halvvirrigt inlägg om vad vi gör idag hann jag få till iallafall. Nu ska vi sätta oss och pärla en stund ♥
 
 

Kommentarer

Postat av: Jannica Enneby

Publicerad 2014-06-11 15:48:08

Va kul att du bloggar igen!!!

Postat av: Elina

Publicerad 2014-06-12 14:06:54

Det är så mysigt med hemmadagar :) Och speciellt när det är REA tycker jag allt säljs bort väldigt snabbt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela