Ingrid - Mamma till två sessor

Vinn Additional Sweet från Karin Herzog

Publicerad 2010-09-05 12:19:43 i Tävlingar - Avslutade,

Nu drar jag igång ännu en tävling på bloggen, och den här gången är det i samarbete med Karin Herzog.


"Lugnar och återuppbygger huden under natten, det är som att få en "ansiktsbehandling" under sömnen. Cremen reparerar hudens fetthinna samtidigt som den ger näring och skyddar huden mot vind och kyla. Innehåller Vitamin A för förnyelse, Vitamin E som vårdar och ger näring, vetegroddsolja som mjukar upp och avocadoolja som återfukar och ger extra näring."

För att vara med och tävla:

- Besök Karin Herzog's sida och ta reda på hur mycket en personlig hudanalys kostar.
- Berätta varför just DU ska vinna.

Du får gärna länka på din blogg om du har en, men det är inget krav.

Tävlingen pågår fram till den 16 september kl 21.

Lycka till nu allihopa!

 

Kommentarer

Postat av: idun

Publicerad 2010-09-05 22:07:36

Jag är gärna med och svaret på frågan är: en hudanalys är 100% gratis! (fantastiskt, faktiskt)



Jag vill gärna vinna för att kunna ge den i present till min svärmor som jobbar och sliter 6 dagar i veckan plus resten av sin lediga tid med administrativa grejer, men ändå har tid till allt annat. Lite lyx måste hon ju få!

Postat av: Kristin

Publicerad 2010-09-07 22:41:15

Hudanalysen kostar ingenting!



Jag skulle gärna vinna eftersom min hy kan behöva lite extra omvårdnad på natten. På dagen hinner jag inte ta hand om den lika mycket som jag skulle vilja!

Postat av: care69

Publicerad 2010-09-10 09:13:21

Jag är gärna med!

Svar: Den är gratis.

Jag har så tråkig hy och har ännu inte hittat den eller de där produkterna som kan få ordning på eländet. Kanske denna?



Har länkat:

http://care69.blogspot.com/2010/09/16-sept-vinn-additional-sweet-fran.html

Postat av: Emilia

Publicerad 2010-09-10 13:25:21

Hej Hej :D En personlig hudanalys kostar ingenting :P



Jag skulle vilja vinna då min hy verkligen skulle behöva vårdas. Min hy har blivit sämre nu under sommaren och jag har mycket porrmaskar och finnar som inte vill gå bort. Och jag ser även otroligt trött ut, sliten du vet, så jag skulle behöva en ansiktsbehandling som kan hjälpa till att förbättra detta. Så det skulle vara kul att vinna!



Kram kram

Postat av: Leila

Publicerad 2010-09-10 20:07:18

Hudanalysen är gratis :D



Motivering:

Jag har bestämmt mig för att bli hälsosam och ta hand om min hy och hår men har inte råd med sånna här produkter, om jag vann skulle jag bli super duper luper super super glad :D

Postat av: Hannele - Snart 2barnsmamma

Publicerad 2010-09-10 22:31:02

Hej!

Jag är med och tävlar :)



Svaret är att det är helt gratis ^^,

Jag skulle vilja vinna produkten är för att jag har en torr och tråkig hy som behöver något balans så att den blir som vanligt igen och den där kanske funkar på mig vilket jag tror att den skulle göra :)

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-09-11 08:06:11

Jag är självklart med även ajg! Rätt svar är: 0 kronor, vilket är underbart!



"Har en svärmor som spenderar alla hennes överblivna pengar på barnbarnens lego,

hon behöver uppskattning från Karin Herzog för att ta hand om sig själv och boosta sitt ego!



Jag länkar givetvis så att fler hittar hit också på: http://villduvinna.blogg.se/2010/september/16-sept-vinn-additional-sweet-fran-karin-he.html



Ha det gott så länge!

Mattias

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-11 12:53:36

Vill absolut vara med och tävla och svaret är att Hudanalysen kostar ingenting.



Jag hoppas vinna för att jag skullev ilja ge den till min mamma som alltid ställer upp för mig och mina barn så jag skulle vilja överaska henne med denna



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-en-additional-sweet-fran-karin-herzog.html



Hoppas på tur

Kram Linda

Postat av: Pia

Publicerad 2010-09-13 01:43:56

Hejsan, vill vara med och tävla om denna kräm.

Hudanalysen är kostnadsfri.



Tror att detta är en fin produkt

som tillför huden mer än nyttig fukt.



Hälsningar Pia

[email protected]

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-09-13 13:24:58

Är gärna med och tävlar.

Hudanalysen är gratis.



Vill gärna vinna Karin Herzogs cremen i förebyggande syfte inför hösten som snart är här.

Postat av: evamar

Publicerad 2010-09-13 22:08:38

Hudanalysen är gratis.



Jag vill gärna vinna och lyxa till det lite en helt vanlig dag...



PS. http://evamar.blogg.se/2010/september/hudvard-16-sep.html

Postat av: veronica

Publicerad 2010-09-14 00:28:04

hej! vad kul att vara med och tävla!

Hudanalysen är helt gratis!!



Jag skulle vilja vinna för min hud blir alltid en katastrof när hösten/vintern kommer. fet och torr på samma gång, flagor och finnar :/

Postat av: marty

Publicerad 2010-09-14 08:32:42

hudanalysen är gratis. :)

Postat av: ylwawiie

Publicerad 2010-09-14 15:54:05

Hudanalysen kostar inte ett öre!



Jag hoppas att jag vinner för att jag har världens sämsta hud! Den är torr & på vintern hur torr som helst. Det har det alltid varit så jag är som van vid det men jag tycket inte att jag hittat något bra att smörja ansiktet med ännu! Förra vintern var jag torrare än aldrig förr & jag vill inte ha det så även denna vinter, så om jag skulle vinna denna kräm & den skulle fungera vore det hur underbart som helst! :)

Postat av: Emma Hidling

Publicerad 2010-09-14 16:22:54

Hudanalysen är helt gratis :)



Jag skulle vilja vinna den eftersom jag har nämligen hört om den av en kompis som sa att den var jätte bra:D

Postat av: IDA

Publicerad 2010-09-14 17:09:50

svar: den är gratis :)

hoppas på tur!

Postat av: Amanda

Publicerad 2010-09-14 19:31:11

Hudanalysen är fantastiskt nog helt gratis!



Om jag fick turen att vinna så skulle min hud bli vädligt glad. Min hy är ju inte den bästa, och det skulle kännas underbart att få sin lilla egna ''ansiktsbehandling''.



Håller tummarna!

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-09-14 20:50:06

Hudanalysen kostar ingenting!



Jag hoppas verkligen att jag vinner därför att min hy blir så otroligt torr nu när det blir kallare. Jag har provat alla möjliga sorters krämer, men ingen är särskilt bra. Det svider, kan knappt sminka mig osv.

Håller tummarna =)

Postat av: Liselotte

Publicerad 2010-09-15 13:45:58

Hej! En personlig hudanalys kostar ingenting, gratis! Jag skulle vilja vinna för jag är så torr i hyn och det har hänt så mycket runt omkring mig så jag skulle behöva piffas upp lite.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela