Ingrid - Mamma till två sessor

Bröllopsmaraton

Publicerad 2011-04-30 16:45:00 i Kändisar,

Jag kunde ju som sagt inte låta bli att kolla på bröllopet mellan prins William och Kate på tvn igår! Och nej, jag begränsade mej inte till att bara kolla själva vigseln. Jag kollade på hela sändningen! Efter 10 hade Bröllopsspecial på TV4 igår från ca 10,05-15,00. Och jag satt som klistrad under hela sändningen. Något som min gubbe kanske uppskattade lite mindre haha! Men han kollade på det till och från, och småskrattade åt mina fåniga "Åååååååååååhhhhhhhhhhh!".

Vi kom även fram till att Kate är waaaaaaaay out of his league, men så är det när kärleken slår till. :) De var himla fina iallafall, och Kate var otroligt vacker. Vilken klänning!
Jag gissar på att ni redan sett dessa bilder ÖVERALLT redan, men jag måste lägga upp dem här också! Haha..

Kate Middleton har äntligen fått sin prins!

'









Bilderna är lånade från två artiklar hos Posh24 här och här.

Kommentarer

Postat av: kaffehörnan

Publicerad 2011-04-30 18:42:43

jag kollade lite då och då

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-05-01 10:36:56

- Haha gud vad söt du är! Själv orkade man inte kolla på det men jag håller med om att hon är way out of his league! Hon är så jävla vacker och klänningen är ju bara fantastisk! Kram vännen!

Postat av: Linda.

Publicerad 2011-05-01 11:17:03

Ja gud så underbart vacker hon var! Sannerligen en prinsessa!!!! Kram Linda!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-05-01 23:10:24

Hade så gärna velat se det!

Hon är ju så otroligt vacker och hon har även en riktigt snygg syster.



Haha, vilken rolig bild längst ner med tösen som står och håller för öronen :P

Postat av: Jinfi :}

Publicerad 2011-05-03 22:24:31

Åh så det var det alla tidnigar skrev om..:o haha jag har verkligen ingen koll på världen xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela