Ingrid - Mamma till två sessor

iPhoneskal.se

Publicerad 2011-02-19 18:28:00 i Tips - Prylar,

Jag äger ingen iPhone, men OM jag gjorde det skulle jag köpa en
massa fina och roliga skal!
Tanken på att kunna byta skal på sin telefon och göra den lite mer personlig och lite annorlunda
tycker jag är riktigt bra. Och hos iPhoneskal.se hittar man massor av olika varianter!




Vill du vinna ett valfritt iPhone 3G-skal till ett värde av hela 500:- från iPhoneskal.se?
Var med och tävla HÄR så har du chansen att göra just det!

Kommentarer

Postat av: Gurkiss

Publicerad 2011-02-19 19:38:43

Himla snygga skal nickar



Ha de gott.

Kram Gurkiss

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-02-20 18:35:27

Jag skulle nästan vilja ha en Iphone bara på grund av alla skal som finns :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela