Ingrid - Mamma till två sessor

Nytt från Namnnappen.se

Publicerad 2014-01-25 08:08:26 i Allmänt, Tips - Barn,

I veckan kom det ett litet paket med nya nappar till tjejerna! Och jag blev supernöjd som alltid, Namnnappen.se gör alltid ett bra jobb. 


Jag var lite kluven först över vilka jag skulle välja. Zelda har ju haft likadana ända sen jag började beställa därifrån, men jag blev väldigt förtjust i de som jag valde till Lily. Jag tänkte köpa likadana till dem först men kom på att det vore kanske inte jättebra. De kan ju inte läsa vems napp som är vems och skulle ju ta varandras hela tiden då. Nu vet ju åtminstone Zelda vems napp som tillhör vem och det är ju lite lättare. 

Alla var iallafall jättefina och tjejerna älskar dem! Tack Namnnappen.se för fina nappar även denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela