Ingrid - Mamma till två sessor

Ställ mej i ett hörn och skjut mej.

Publicerad 2008-08-31 21:32:13 i Allmänt,

Idag har det varit en sån där dag när jag mest av allt bara velat bli lämnad ifred. Inget umgänge, inget tjat, inget klagande, ingenting. Bara få vara ifred. Har haft världens jävla huvudvärk och känt mej småfebrig igen. Tack så mycket min kära visdomstand. Har tillbringat större delen av dagen i antingen sängen eller soffan. Markus väckte mej vid 18-tiden, "Ska du sova hela dagen?".
Det har varit en sån där dag när jag känt att jag är så trött på allting. Det spelar ingen roll vad det gäller, jag är trött på allt. Jag vill inte prata med någon idag, jag vill bara vara hemma ifred och slippa den där jävla telefonen. Bara ha det lugnt och skönt med mina egna tankar, och min alldeles egna huvudvärk. Det räcker gott och väl.
Så nu ska jag sätta mej i soffan med en varm kopp kanel-te och bara njuta.

Imorgon är en ny dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela