Ingrid - Mamma till två sessor

Varmt!

Publicerad 2008-07-31 15:15:53 i Allmänt,

Idag är det, som alla andra dagar det senaste, galet varmt! Var ute en sväng förut, men nu har jag hamnat inne igen :P Väntar på Lina som är och badar, vi ska åka till Lidköping och äta glass! Om ni bor här i trakterna så rekommenderar jag Pauly's i Lidköping. Det är en glassbar som ligger precis bredvid bion. De har underbart god glass som de gör själva. Det kostar visserligen en peng, men det är värt varenda krona!

Lyckades sova riktigt gott i natt. Öppnade sovrumsfönstret helt och stängde dörren in dit, så det var riktigt svalt när det var dags för mej att sussa =) Verkar även som att Markus tycker det är okej, för han sover fortfarande. Fttar inte människor som sover som en stock när det är jättevarmt :S När det är så varmt som det är på nätterna nu, då kan min mamma ligga med t-shirt och duntäcke och stensova! Fattar inte det..

Nu är det inte långt kvar tills jag fyller år! Onsdag är min bestämmaredag med tårta och solsken! =)
Och ni som känner min goda vän Sara kommer väl och firar henne på Parkgatan på lördag? På söndag är det nämligen hennes bestämmaredag :D

Nu är det dags för mej att fortsätta pyssla, vi hörs senare!
Bless.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2008-08-01 12:17:52

håller med del paulys är godast i länet:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela