Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagsbarn.

Publicerad 2008-06-23 22:25:26 i Allmänt,

Så var det Måndag. Eftersom jag inte jobbat på länge har jag ingen direkt koll på dagarna. Förstod att det var måndag när det damp ner en riktigt fet hög med reklam i mitt brevinkast :P

Har chillat hemma hos mamma och pappa hela dagen. Skönt att komma hem till dom lite och äta tillsammans och bara umgås. Dom har fått en hel hög med kattungar också, så jag har tillbringat en hel del tid med en riktigt söt svart kattunge i knät. Känner att den kommer nog bli min ;) Hoppas bara att Shimo accepterar den! Vore så mysigt med en liten kattunge hemma. Dom är ju så gooa! :D

Och min härliga Proppan ska flytta ifrån våran tattarborg. Känns lite sorgligt, men jag förstår henne. För ungdomar är det helt okej att bo där. Men det är nog inget ställe som man vill uppfostra sina barn på. Många härliga människor som bor där, men det är inget pålitligt ställe heller..

Ska fortsätta umgås lite med familjen nu innan alla går och lägger sig tänkte jag. Inte så att man träffar dom varje dag direkt.. Får lite dåligt samvete över det! Måste skärpa till mej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela