Ingrid - Mamma till två sessor

Winner! :D

Publicerad 2008-10-31 21:31:37 i Allmänt,

Kollade min inkorg precis för att rensa lite mejl. Då såg jag att det kommit ett grattis mejl till mej! Tänkte va faan, har jag tävlat om nånting nu? Öppnar mejlet och ser att jag vunnit en jättefin blogg design! Hade glömt av att jag varit inne och tävlat om den :P Men hur den ser ut, det blir en surprise. Ska mejla henne lite bilder så fort jag valt ut några, och en bra text att ha till också. Och sen när allt är klart, då ska ni allt få se!

Den här tjejen är riktigt duktig på att göra bloggdesign, och tar dessutom gudomligt vackra bilder. När ni läst klart här hos mej tycker jag att ni hoppar in på molkan.se och spanar in hennes sida. Finns såå mycket fina bilder att titta på, och en hel massa annat att läsa om. Ett tips från mej :)

Ska alldeles strax hem en sväng, sen blir det en tur in till Skara. Ska leka med min söta Vickan :) Kommer vara hon, jag och mystäcket ikväll! Haha.. Jag vill se Jerry Springer också, det är ett måste! Har inte sett det på flera månader nu. Och till alla er som klankar ner på Jerry, lägg aaaaaaav! Man kan aldrig få nog av Jerry och hans vakter vid sidan av. Och i de visa råden i slutet. Jerry Springer måste varit en av de tre vise männen som blivit pånyttfödd! :D

Kommentarer

Postat av: Denna Sanna Kvinna

Publicerad 2008-11-01 20:05:45

Haha, ja det är ju bättre än våra bästa år iallafall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela