Ingrid - Mamma till två sessor

Skolavslutning och piss-regn..

Publicerad 2009-06-12 11:18:09 i Allmänt,

Lugna, sköna dagar i soffan. Utan att behöva ha dåligt samvete dessutom eftersom det bara regnar hela tiden.. :(

Idag har jag varit på skolavslutning. Visserligen så var det ju avslutning för alla 3 småsyskon, men jag gick bara på den minstes. De andra klarar sig nog bra ändå :) Nu ska vi snart iväg tillbaka till Götene där vi ska äta en trevlig familjelunch. Det blir även mitt första besök på Köket sen början på november. Fan vad fort tiden går.. Hoppas det blivit gott igen, känner att de tappat lite i kvalitén faktiskt. Men men, vi får hoppas :)

Orkar egentligen inte skriva mer nu, ville bara slänga in nånting. Ska vara social med mina föräldrar lite. Efter lunchen idag ska jag bara slänga på mej mjukiskläder och mysa hela dagen. Tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela