Ingrid - Mamma till två sessor

Inga skräckisar?

Publicerad 2009-10-31 21:03:27 i Allmänt,

Kollade igenom tv.se förut. Det går knappt några läskiga filmer ikväll. The Haunting börjar snart, men annars så såg det bara ut att vara drama-filmer. Lite senare inatt så går Psycho III och nån mer, men annars så var det ingenting. När man var yngre så gick ju alla Halloween-filmerna och massa annat äckligt! Jag var alltid livrädd hela helgen, för det gick BARA såna filmer. Det tar bort känslan lite om man är en av dem som väljer att sitta hemma och chilla istället för att gå ut och supa skallen av sig. Tack för det ni som planerar tv-tablån.

Men ljusen är tända. Och det är alltid nåt. Har förbrukar sjukt många värmeljus de senaste dagarna. Men det lyfter rummet på nåt sätt också. Jag är också en av dem som använt sönder ordet mysa men det stämmer ju faktiskt. Hösten ÄR mysig. Så jag har iallafall tänt en massa ljus och chillar i soffan med lite godis och julmust. Rolig som jag är så väntar jag även på att tvätten ska torka lite så jag kan gå och hämta den sen. Så ser min lördagskväll ut iallafall, och jag känner mej faktiskt rätt nöjd. :)

Hoppas att alla får en grymt rolig kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela