Ingrid - Mamma till två sessor

Law and Order

Publicerad 2010-02-28 23:41:18 i Allmänt,

Nu är det nog snart nog. Känner att jag bara blir tröttare och tröttare, så jag fattar inte varför jag envisas med att hålla mej vaken.. Har suttit med en gammal kompis på msn i nån timma, och jag kommer inte ihåg så mycket av vad vi pratat om. Just nu skriver vi iallafall om filmer, men vi kommer inte riktigt överens på den punkten :) Jag är nästan aldrig ute på msn nuförtiden, men ikväll fick bli ett undantag. I vanliga fall hade det varit sjukt kul att prata med honom, men just nu är jag så trött så jag är på gränsen till medvetslös. Ska lägga mej ner på soffan och kolla på Law and Order på 3an och kanske somna lite granna..

Natti natti y'all!

Kommentarer

Postat av: Jyothi

Publicerad 2010-03-01 00:30:57

Hej!

Har du också kommit in i den fasen av livet då msn är trökigt och tröligt? jag var jämt inloggad tidigare och nu avslutar jag programmet fort som fan om den loggar in haha, orka prata med andra :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela