Ingrid - Mamma till två sessor

Tidig morgon och missförstånd.

Publicerad 2010-01-30 09:00:18 i Allmänt,

Jag är så himmelens trött. Men tidigt ringde klockan och det var bara att gå upp! Ringde först för att se om det skulle handlas, och han var rejält chockad över att jag var uppe såhär tidigt en lördag! Men han skulle jobba lite på förmiddagen nu så vi bestämde att vi åker iväg i eftermiddag istället. Så då tänkte jag på Lina. Hon undrade igår om jag ville följa med till stan för hon behövde gå lite ärenden. Lika bra att ringa till henne tidigt då tänkte jag så vi hinner med bussar och sånt. Oj då. När jag ringer och väcker henne hade hon ju menat ner till stan, här i Skara. Inte Lidköping med andra ord. För mej kommer det automatiskt att är det stan så är det Lidköping. Så då ringde jag henne jättetidigt och väckte henne i öndan. Förlåt lilla vän! Jag måste börja komma ihåg att jag bor i Skara nu hahaha..

Men nu är det ju faktiskt ingen idé att lägga sig igen. Jag tänkte göra mej i ordning lite, försöka äta frukost och ögna igenom inköpslistan en gång till. Jag gör alltid en lista när jag ska storhandla, annars står jag där inne sen och har inte en aning om vad fan det var jag skulle ha! Haha.. Det är ingen blyg lista, men det kommer iallafall finnas mat så det räcker hela månaden. Och det är ju det som är det viktigaste!

Hoppas alla har sovit gott :)

Det kommer komma upp lite nya tävlingar som jag är med i nu på morgonen, så ha tålamod. Det kommer ett vanligt inlägg senare :) Kanske finns det nån av dom tävlingarna som tilltalar dej också? :)

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2010-01-30 10:24:09

Hahah gulliga du! missförstånd händer så lätt, dessutom kanske jag borde vart lite mer tydligt.. men markus vet alltid vad jag menar när jag säger så.. så då tänkte jag att du också skulle förstå :D nästa gång säger jag "ner och handla" ;) vi får ta lidköping en annan dag om du är sugen på det :) vet du vad jag ska köpa idag? BALLERINA KLADDKAKA :D jag är värd det minsann! :)

Postat av: Erika

Publicerad 2010-01-30 14:32:39

Ibland är det skönt att kliva upp tidigt. Man hinner så mycket mer då =)



Sv. Ja, kakorna var riktigt mumsiga.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela