Ingrid - Mamma till två sessor

Best cry ever

Publicerad 2010-09-30 17:50:20 i Humor,

Jag visste inte att mannen grät först. Jag fattade ingenting. Vad håller han på med? Det här är ett klipp från en amerikansk tv-show som heter "Intervention", och det är ett känsloladdat ögonblick.
Och jag skäms för det, men jag började verkligen skratta åt det! Stackars söta mannen, han är jätteledsen. Men han låter helt skumt!

Jag citerar en av dem som kommenterat klippet:

"i am so going to hell for laughing at this xd"

Kommentarer

Postat av: nathalie taby ♥

Publicerad 2010-09-30 19:24:34

va med och tävla om "dagens blogg"

http://nathalietabys.blogg.se



OBS! glöm inte att skriva din mail adress :)



/nathalie

Postat av: Verna

Publicerad 2010-10-01 06:02:06

sv: jo precis :P :)



Hehe, nej orkar inte bry mig om henne. Hon är bara en stor fjortis och tydligen hade hon varit full och "råkat" skicka dom bilderna till alla i hennes telefonbok :S :P pinam brud.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela