Ingrid - Mamma till två sessor

Dag 4: Min bästa vän

Publicerad 2011-02-28 20:15:00 i Frågor/Listor,

Oj, den här var svår!
Jag har ingen bästa vän men jag har flera väldigt nära vänner.



Maria och jag har känt varandra i många år och är en av mina närmaste.



Sofia är också en av mina absolut närmaste! Vi har haft sjukt roligt ihop genom åren!

För att inte glömma Lina-Lina, Kerstin med make, Ricardo och Pär som också är mina närmaste!

Självklart är också min sambo en av mina absolut närmaste. Att kunna skratta tillsammans men också dela allvarliga stunder är viktigt för mej, och med honom saknar jag ingenting! En bästa vän i mannen jag älskar ♥

Kommentarer

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2011-02-28 21:49:18

Härligt med bra vänner :-)



Köp dig en kokosnöt och fixa lite. Gottigott, hehe.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-02-28 23:48:59

- VAD FINA BILDER HJÄRTAT :)!

Postat av: Annika

Publicerad 2011-03-01 08:33:28

Hahaha det var en hel del nära vänner = Underbart!

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-01 19:46:48

Du och jag Ingrid, bara du och jag ;)

Sötnöt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela