Ingrid - Mamma till två sessor

AVSLUTAD! Valfri presentbok från Glimra Förlag

Publicerad 2011-11-24 16:48:42 i Tävlingar - Avslutade,

Då var det dags att presentera tävlingen som jag nämnde tidigare idag!

I samarbete med Glimra Förlag har ni nu chansen att vinna en valfri presentbok från dem, samtidigt som ni hjälper dem en bit på vägen mot deras mål; att skänka 10 000 kr till Friends

Tävlingsreglerna är simpla, och alla som har ett Facebook-konto kan vara med! Så vänta inte, utan ta chansen du också! Du hjälper Glimra Förlag att hjälpa andra samtidigt som du tävlar om ett riktigt fint pris!

"Glimra Förlag är ett svenskt företag som producerar och säljer presentböcker. Vi tycker att alla presenter borde vara genomtänkta, personliga och kärleksfulla, men vet också att sådana gåvor är svåra att hitta. Därför startade vårt företag.

Vi har presenter till din älskade, din mamma, din bästa vän, son eller farfar. Vi har doppresenter, födelsedagspresenter, bröllopspresenter och alldeles fantastiska vardagspresenter."



"Jag tävlar om en valfri presentbok från Glimra Förlag hos P0lly! Var med och tävla HÄR du också!"

Tävlingsregler:

-
Gilla Glimra Förlags Facebook-sida. Lämna ditt fullständiga Facebook-namn i en kommentar till det här inlägget.

-
Låna med dej bilden+texten och gör ett inlägg i din egen blogg. Se till så att länkarna funkar! Lämna direktlänk i samma kommentar.
För dej som inte har en blogg så kan du tipsa 5 vänner+mej ([email protected]) via mejl med bild+text. Skriv då i din kommentar att du har mejlat.

- Motivera varför just DU ska vinna en valfri presentbok från Glimra Förlag.

OBS! Alla punkter måste göras för att vara med och tävla.

Tävlingen pågår fram till den 4 december kl. 12,00.

Lycka till nu allihopa!

bloglovin

Alla kommentarer som inte har med tävlingen att göra hänvisas till andra inlägg på bloggen.

Kommentarer

Postat av: Ann-Christine Forsberg

Publicerad 2011-11-24 18:45:18

Jag är jätte gärna med och skulle vela vinna denna för att ge åt mina älskade föräldrar för att visa min uppskattning av all hjälp jag får av dom med allt, min familj och mina barn.



Jag har delat på min blogg här:

http://mammaanki.blogg.se/2011/november/tavling-inne-hos-pollys.html

Postat av: anette carlsson

Publicerad 2011-11-24 21:45:25

Är gärna med och tävlar hos dig. Har gillat Glimras förlag på deras face book. Jag skulle önska mig en av deras fina böcker så att jag kan ge boken till en nära vän i julklapp.



enkla nettan

Postat av: Nilma

Publicerad 2011-11-25 06:55:03

Jag vill självklart vara med och tävla :)



Jag har gillat under namnet Malin Holm och har länkat till tävlingen här: http://nilmash.wordpress.com/2011/11/25/4-december-valfri-presentbok-fran-glimra-forlag/



Jag skulle vilja vinna för att böckerna är perfekta att ge bort i present och känns som ett personligt minne att bära med sig resten av livet!

Postat av: Carola L

Publicerad 2011-11-25 11:59:15

Gillar på FB (Carola Lind)

Jag skulle välja Mina Recept för att då skulle jag slippa ha en massa lösa papper med favoritrecepten!



Länk:

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2011/november/valfri-presentbok-fran-glimra-forlag-4.html

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-26 10:31:31

Jag är supergärna med

Gillar på fb - Anna Berglund

Vill vinna receptboken - då kan jag fylla i familjens favoritrecept och ge dottern när hon flyttar hemifrån

har tipsat http://annastipsblogg.blogspot.com/2011/11/fylla-i-bok_256.html

Postat av: bitskemma

Publicerad 2011-11-26 11:00:09

jag e med=)

jag gillar redan på fb- emma roos

länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.com/2011/11/glimra4dec.html

motivering: jag skulle vilja vinna så jag kunde köpa en av dessa underbara böcker till mig själv-har bara köpt till andra innan och sett hur fina de e och de vore väldigt kul och få fylla i en själv=))

Postat av: ANNAS TÄVLINGSTIPSARBLOGG

Publicerad 2011-11-26 11:46:55

Jag är gärna med. Jag har kaos bland mina recept och skulle vilja samla mina favoriter i en receptbok från Glimra.



gillar på FB, Anna Karlsson



Länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/november/glimra-412-1.html

Postat av: JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!

Publicerad 2011-11-26 16:55:49

jag är ABSOLUT med :) jag är nämligen helt besatt av fyllaiböcker därför tycker jag att jag borde vinna :) så jag kan utöka min samling :)



gillar på fb: johanna hellberg

länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2011/november/presentbok-6.html#comment

Postat av: jenn

Publicerad 2011-11-26 17:55:33

Klart att jag vill vara med! jag har gillat pa Fb med namnet Barbados jenn!

Jag skulle vilja vinna en av de fina bockerna for speciella minnen och sätta in foton och skriva lite om alla speciella minnen tillsammans med mina barn, baby billder , de olika resor vi haft tillsammans, fodelsedagar osv! Det skulle vara ett fint minne till dem när de blev lite storre!

http://barbados.blogg.se/2011/november/4-december-valfri-bok-1.html

Postat av: Carola

Publicerad 2011-11-26 21:46:09

Jag vill gärna tävla. Här är länk till mitt inlägg:

http://www.barnboksbloggen.se/?p=5794



Jag gillar redan Glimra på Facebook.



Jag vill vinna för att kunna skapa en personlig bok till min dotter som är tre månader. Känns som att om jag inte börjar nu när hon är liten så kommer man att glömma för mycket eller så blir det aldrig av.

Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Publicerad 2011-11-27 04:25:05

Jag är med och tävlar!



1. Har gillat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

2. Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2011/november/p0llys-1.html

3. Skulle vilja "liten blir stor" då det är en bok som hänger med i 18 år, och täcker så mycket mer än de vanliga "fylliböckerna". Det vore riktigt kul att kunna ge en mer utförlig bok till barnen den dagen de är stora nog att flytta hemifrån med allt vad det innebär...! Så att de kan läsa om ALLA deras födelsedagar och inte bara de två första typ.



Kram Annika

[email protected]

Postat av: annika

Publicerad 2011-11-27 20:57:45

jag är gärna med gillar fb redan annica karlsson

2 länkar bloggen http://flinkan69.bloggplatsen.se/



3 vill ge min mamma boken hon är en fattig sjukpensionär men riktig levnadskonstnär



[email protected]

Postat av: care69

Publicerad 2011-11-29 14:14:18

Jag är gärna med!

Jag vill vinna "min receptbok" och fylla den med massa härliga recept för att kunna skicka med den med det av mina barn som "flyger ut" först.



FB: C Care Regn



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2011/11/4-dec-vinn-en-valfri-bok-fran-glimra_6781.html

Postat av: Helene

Publicerad 2011-11-30 22:41:56

Hej jag är gärna med och tävlar! :)



1. Gillar på fb, Helene Wiklund.



2. Tipsat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/november/glimra-412-3.html



3. Jag skulle vilja vinna en bok för att kunna fylla i om vårat bröllop vi planerar till nästa år. :) Kul minne att ha kvar sen! :)

Postat av: Elina

Publicerad 2011-12-01 21:48:17

Gillar redan på facebook - Elina Backeby

Länkat till tävlingen här: http://marklar.blogg.se/tavling/2011/december/tavlar-om-valfri-presentbok-fran-glimra.html#comment

Jag skulle vilja vinna så jag äntligen har en julklapp att ge min pappa, har ingen aning alls vad jag annars kan ge honom. En "Till Pappa" bok vore en perfekt julklapp till honom!

Postat av: Cissi

Publicerad 2011-12-04 00:18:50

Gillat på FB; Cecilia Tavlar



Tipsat: http://cissitavlar.blogg.se/2011/december/glimra.html



jag skulle vilja vinna en fin bok till min väninna som precis väntar första barnet..

Postat av: maria

Publicerad 2011-12-04 07:06:01

gillar på facebook; MAria Thorsén



har bloggat; http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/december/glimra-foretag.html



motivering: JAg skulle välja en bok som handlar om Mamma, jag skulle be min bror och mina systrar att fylla i den, även jag själv och sedan ge den till mamma i antingen julklapp eller present (hon fyller i januari)

Postat av: Maria Bredin

Publicerad 2011-12-04 11:14:19

Jag vill gärna vara med och tävla :) Här är länken till min blogg



http://mariachen.blogg.se/2011/december/tavling-glimra-forlag.html



Och jag har gillat på facebook :) namnet Maria Bredin



Jag skulle vilja vinna då jag skulle vilja ha en bok med alla mina vänner i. Jätte kul att se vad de skriver och kul för gemensamma vänner att se. Sen är jag lite besatt i sånna här fylla i böcker ;) kul att ha som minne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela