Ingrid - Mamma till två sessor

Köksprojekt och fynd

Publicerad 2012-08-31 17:46:17 i Allmänt,

Hallå!
 
Puh, vilken dag! Mina föräldrar var här strax före 10 imorse, och for hem för nån timme sen. En heldag med andra ord! Vi var iväg på två olika Second Hand innan lunch. Tyvärr så tyckte jag inte att det var så mycket att ha på nån utav dem utan mest en massa skräp. Men jag fyndade faktiskt lite! Bland annat en kokbok av Tina Nordström som knappt såg ut att ha bläddrats i för 10:- samt en plånbok. Jag har länge kikat efter en ny plånbok och insåg efter ett tag på jobbet att jag vill ju ha en sån som gamla tanter har, så himla praktiska! Egentligen ville jag ha en röd, men för 5:- kunde jag nöja mej med en mörkblå haha..
 
 
Vi unnade oss varsin pizza till lunch idag eftersom vi skulle fortsätta med inköp och grejande. Efteråt åkte jag och pappa till ÖoB, köpte tavellist till köket och så fyndade jag lite även här. Jag hade spanat in supersöta miniugnsformar i ÖoB-bladet som kom igår och var ju "tvungen" att köpa några stycken. Väl värt 9:-/form!
 
 
Väl hemma igen så hjälpte pappa mej med tavellisten, varpå mamma kläcker ur sig att det hade varit snyggt med två såna i olika höjd. EFTER att vi har borrat och satt upp den. TACK MAMMA! Men vi kom på en annan idé som ska fixas på söndag, och när allt är klart så ska ni får se hur helheten blev. Så länge så får ni nöja er med en sneakpeak!
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara Ekman

Publicerad 2012-08-31 19:28:26

Så söta formar :)

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-08-31 20:29:42

åhh... sånna formar vill ju jag oxå ha !! Prfekt att göra efterrätt i när man får gäster :)
Trevlig kväll !! kram

Postat av: Juniflickorna

Publicerad 2012-09-01 19:16:19

Åh vad roligt med en massa nytt!! Tuff plånbok och supersöta formar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela