Ingrid - Mamma till två sessor

Natti Natti-dags

Publicerad 2012-09-28 20:03:43 i

Ligger i sängen med en liten busunge som gör allt för att inte slappna av. Själv känner jag att jag nog skulle kunna (och kanske borde) sova nu också. Är väldigt trött och tankspridd! T.ex skickade jag sms till en vän nyss att jag missat båda hennes samtal för att jag sov igår och handlade idag, men det var ju bara hälften som stämde, för igår hade jag telefonen på ljudlöst för att jag skulle sova, det var ju efter att jag handlat idag som jag sov. Helt vilse i pannkakan..

Idag gjorde jag för övrigt ett kanonklipp på blöjor på Coop! Om man handlade för minst 300:- så fick man köpa Libero-blöjor for 69:-/st istället för 99:-/st. Där sparade jag först 120:- för fyra paket. Sen hade jag två kuponger från Libero som innebär ytterligare 120:- rabatt. Jag fick alltså fyra paket Libero för 154:- . Det är ett riktigt kap för en förälder med blöjbarn! Gissa om jag känner mej nöjd över det?!

Nä, nu ska jag fortsätta natta busan här. Hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2012-09-30 12:13:08

wow vilket kap!

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-09-30 19:11:22

oh vad nice att kunna spara in pengar så :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela