Ingrid - Mamma till två sessor

Farväl?

Publicerad 2014-04-15 09:51:36 i Allmänt,

Hej allihop, eller ja ni som fortfarande tittar in här ibland!
 
Det är nästan 2 månader sen jag uppdaterade här senast och jag kan nog ärligt säga att jag knappt känt för det heller. Jag har förlorat all känsla vad gäller bloggen och vet faktiskt inte hur jag skulle kunna ha en blogg när jag inte ens hinner/orkar/känner för att uppdatera.
 
Som ni vet sen länge så vill jag inte lägga ut bilder på barnen på min blogg, och därmed känns det ganska konstigt att ha en föräldrablogg (vilket det faktiskt blir då mitt liv kretsar kring familjen). För inte kan man väl vara en bloggmamma utan att lägga ut en massa bilder på sina barn? Både vanliga och eventuellt sponsrade inlägg tänker jag då. 
 
Jag är inte bitter över det uteblivna bloggandet på nåt sätt. Den tiden har jag valt att lägga på andra saker, för när barnen sover eller är på dagis har inte jag känt för att sitta vid datorn och krysta fram inlägg bara för att uppdatera här inne. Då har jag hellre varit på gymmet, gått ärenden, förberett middagen till senare och kanske vilat om jag hunnit. Så jag säger inte att tiden inte räckt till, jag har bara valt att lägga den på annat.
 
Det senaste året har mest känts som ett långsamt farväl. För visst känner jag att den här bloggen inte är jag längre, och jag känner inte lusten att uppdatera. Samtidigt så har jag varit tveksam till att helt avsluta mitt konto för det ligger trots allt närmare 6 års minnen och bilder här i bloggen. Det tar emot att bara radera allt på nåt sätt.
 
Så jag är just nu lite kluven inför framtiden, och om detta kanske ändå kommer att bli ett farväl?
 
 

Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-04-15 11:56:40

Skönt att höra att allt är bra med er ;) ha kvar bloggen, titta in när du känner för... Eller inte alls ;) rätt var det är så kanske *hoppas* lusten infinner sig ;)

Postat av: Jannica Enneby

Publicerad 2014-04-15 18:44:18

Saknar dina inlägg, men förstår du har massa med din familj :) Ta hand om dig fina du!! Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2014-05-02 09:23:51

Det hade varit roligt om du fortsatte med bloggandet men jag förstår om du inte vill lägga tid på det :) Kramas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela