Ingrid - Mamma till två sessor

3 veckor senare

Publicerad 2014-02-19 20:35:56 i Allmänt,

Nämen HEJ bloggen!
 
När man tänker att "Nu är jag fan på gång alltså, nu kommer jag börja blogga igen!", då försvinner suget lika snabbt. Jag trodde att jag skulle komma igång där efter nyår men ärligt talat så har jag varken haft tid eller lust. Vi har aaaaalldeles för mycket att göra här hemma just nu!
 
Vår fina lilla Lily tog sina första steg för ungefär 3 veckor sen, och nu går hon hela tiden. Det är inte ofta vi ser henne krypa runt längre. Precis som när Zelda började gå så känns det lite konstigt att se såhär i början, men det är jätteroligt att se hur glad hon blir när hon kan GÅÅÅÅ haha! :D I måndags var det en månad kvar till hennes allra första födelsedag. Sjukt vad tiden går alltså.
 
Vår ljuvliga lilla Zelda har också utvecklats, på ett annat sätt. Vi har nämligen (ovilligt) fått välkomna 3-årstrotsen till vårt hem. Som tur är så är det ju inte krig hela dagarna utan hon är ju samtidigt väldigt, väldigt rolig och säger så härliga saker.
 
Just nu är längtan efter våren stark och vi fick en härlig försmak i förrgår. Så himla fint och härligt väder! Då längtar jag ännu mer :) Men ja, nu vet ni vad jag gör. Typ iallafall. 
 
 
Jag vill njuta av vår- och sommarvärmen på balkongen nu!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-02-23 21:57:40

Vad mysigt att hon går nu!

Postat av: Christin

Publicerad 2014-03-02 18:59:51

Vad fint det ser ut!

Postat av: Cissi

Publicerad 2014-03-12 11:10:35

Härligt med ett litet livstecken från er! Hoppas att allt är bra med er och att solen och våren hittat hem till er också nu ;)

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-03-25 20:21:51

Ja den där trotsen är inte att leka med, här hemma har vi en kille som är kaxig, pratat emot och slåss ibland. Men ibland är han hur go/snäll/mysig som helst. Bara att andas och räkna till 10 ;)

Postat av: ADARAS Blogazine

Publicerad 2014-03-25 22:41:21

Så häftigt det måste vara att ha sett de första stegen! Och vad mysig balkong ni har :)
Jag tänkte också bara fråga, har du fått din vinst än? <3

Postat av: ADARAS Blogazine

Publicerad 2014-03-27 21:06:22

Nämen det kanske du hade berättat ändå!? Åh jag minns inte! Men jättebra att det ordnade sig ändå <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela