Ingrid - Mamma till två sessor

I ♥ Elodie Details

Publicerad 2014-09-04 20:34:43 i Tips - Barn,

Det finns så mycket fint att köpa till barn, så jag tror inte ens att det går att blogga om allt. Men ett av mina absoluta favoritmärken är, som för många många andra, Elodie Details! Men trots min stora kärlek för de här vackra sakerna så äger jag faktiskt en enda grej därifrån. Önska man kan :)
 
Den här skötväskan i serien Apple of my eye har jag suktat efter sen den kom. Hela den serien är så himla fin, jag älskar den! Men just skötväskan.. Ja ni ser ju själv, den är jättefin! Jag hade lätt kunnat använda den som "vanlig" väska.
 
Och den här ryggsäcken alltså! Tjejerna skulle mer än gärna få ha varsin sån. Hur söt är den inte?
 
Eller denna! :)
 
Men det är inte bara väskorna som är fina! Det finns även alla andra tillbehör man kan tänka sig; nappar, filtar, regnskydd, sängkläder och mycket mer.
 
 
StoreMyStuff är ett riktigt snyggt förvaringsalternativ till exempel! Drömma kan man ju få göra iallafall :)
 
Bilderna är lånade från Elodiedetails.com, klicka på dem för att komma direkt till produkterna.
 
 

Kommentarer

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2014-09-04 21:27:57

Jag har två StoreMyStuff, en vit och en rosa. De är superfina och flyttas runt här hemma. De har jag vunnit och dumsnåla jag hade nog inte köpt dem själv trots att jag tycker så mkt om dem...

Kram

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-09-06 11:29:16

Ja, Elodie Details är verkligen ett toppen märke :) Älskar det mesta dom gör :)

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2014-09-09 09:01:25

Hittade inget kommentarsfält till ditt senaste inlägg?!

Fin paj du gjort. Jag gillar när man får mkt gjort på morgonen/fm, det ger en skön tillåtelse att bara softa sen. Elelr så får man ännu mer energi att göra saker. :)

Alltså, innan jag gjorde grytor i ugnen så gjorde jag nästan samma sak på plattan. Lite högre värme bara annars är det samma sak, då är det ju inga problem med glaslock. Fast de flesta är nog ugnssäkra och om man bara har 100 grader bör det ju funka.

Om du gör på plattan är det väl enklast att göra grytbitar bara men då får man inte det där pulled-stuket men det behövs ju inte.

Jo, regnet kom hit inatt. Tråkigt men mysigt att vara inne. :)

Kramkram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela