Ingrid - Mamma till två sessor

Tjena September, how u doin?

Publicerad 2014-09-03 20:14:00 i Allmänt,

Kan ni förstå att det redan är september? Jag har lite svårt att smälta att solen och värmen som vi fått njuta av i veckan förmodligen är sista rycket för den här sommaren. Även fast vi har haft en jättebra sommar så är jag såklart en girig jävel och vill ha MER! I riktigt galna ögonblick kan jag se framför mej hur vi packar ihop hela livet och flyttar dit höstrusket aldrig kommer. Men det är ju bara i mina fantasier, jag skulle aldrig kunna flytta ifrån resten av vår stora fina familj här ♥
 
Vi njuter för fullt av det vackra vädret iallafall! Efter att jag hämtat tjejerna på dagis så skyndade vi oss hem för att säga hej då och kramas lite med M innan det var dags för honom att gå till jobbet. Enligt Zelda var det inte så jättegod mat idag på dagis (kycklingfrestelse läste jag på nätets matsedel) så vi åt lite mellanmål innan vi gick ut på gården här. Vi var ute i nästan två timmar med flera andra grannbarn och några mammor. Jättetrevligt för oss mammor och himla kul för alla barnen när det är fullt på lekplatsen och alla är i ungefär samma ålder :) När vi kom in var det bara att sätta igång med maten och tjejerna slukade två stora portioner med spaghetti och köttfärssås var, kul att se eftersom de äter lite dåligt ibland.
 
Imorgon ska jag fixa lite ärenden; handla och ordna födelsedagspresenter till tjejernas kusiner och deras bonussyrra som fyllt år eftersom de ska firas på fredag. Zelda ser redan fram emot kalaset och att träffa alla ♥ Ikväll tänker jag bara ta det lugnt. Och kanske lägga mej tidigt. Det beror på hur många blogginlägg jag har att läsa ikapp ;)
 
Hälsar sommaren på hos er också nu, eller har hösten redan kommit till er?
 
 
Vissa mornar är man lite tröttare än vanligt, och igår var en sån dag när ögonen gick i kors! Så den här vindögda pussbilden delade jag med mej av på Instagram. Man måste ju bjuda lite på sig själv ;)
 

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2014-09-04 11:11:01

Sötis :)
Klart man ska bjuda på sig själv, men inte ser du trött ut på bilden iallafall :)

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2014-09-04 21:44:59

Hösten är mysig, att kura inne. :)

Här rasar löven, jag gillar det.

Kram

Postat av: Sarah

Publicerad 2014-09-08 12:30:18

Vi har fortfarande sommar :) Dom senaste 5 dagarna har vi haft hur fint väder som helst :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela