Ingrid - Mamma till två sessor

Så lite gör så mycket.

Publicerad 2015-02-17 09:29:40 i Inredning,

Jag är nog inte den enda som blir glad av blommor! Oftast präglar det dåliga samvetet mej om jag ser nåt jag skulle vilja ha, även om det är nåt så litet som en bukett blommor. Jag kollar snabbt priset och tänker att jag istället skulle kunna köpa det och det och det till kylen/frysen istället för den där buketten och att det minsann vore förnuftigare.
Men ibland måste ju även det dåliga samvetet få ge vika. Vilket brukar resultera i nån bukett med fina blommor i månaden. Och vilken skillnad det gör! Jag blir så glad över den här fina buketten på bordet. Den piggar upp och gör att köket känns lite finare. 
 
Brukar du köpa med dej en bukett hem ibland?
 
 

Kommentarer

Postat av: melinda - mamma till Nova & Leon

Publicerad 2015-02-17 13:20:04

alldeles för sällan, får börja med det för de är ju så himla fint!! :)

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2015-02-17 19:47:05

Det är tyvärr väldigt sällan jag köper blommor, jag gjorde det på tulpanens dag och så fick jag blommor på alla hjärtans dag. Men annars brukar det vara tomt på det området... :(

KRAM

Postat av: Mamma Malin

Publicerad 2015-02-17 19:53:34

Väldigt sällan men ibland så händer det. Det gör verkligen mycket, ja. Fint och vårfräscht!

Postat av: Susanna blivande tvåbarnsmamma - tävling på bloggen!

Publicerad 2015-02-18 11:32:14

Jag brukar vara rätt bra på att unna mig fredagsblommor/helgblommor, speciellt nu när det säljs tulpaner. Är löjligt glad i de! Annars är min man duktig på att överraska mig med blommor titt som tätt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela