Ingrid - Mamma till två sessor

Glass!

Publicerad 2008-04-24 00:31:10 i Allmänt,

Glass är ju bara helt underbart! Har blivit några stycken dom senaste dagarna :D Har ju varit så underbart väder! Fick lite dåligt samvete idag när jag satt framför tvn och tittade på Våra Bästa År, så resten av dagen tillbringade jag med att njuta av vädret!

Var i Lidköping en sväng med Sofia, tog en glass och åkte hem sen. Kom hem till henne, rökte in hennes vattenpipa och kröp ner i soffan sen. Hon hade inhandlat några tidningar som hon läste medans jag tittade på fotbollen. Den slutade dock 0-0, så lite besviken är jag allt!
Tråkigt nog så har varken hon eller jag några andra kanaler än 1an, 2an, 4an och 6an :(

Morgondagen tänker jag tillbringa utomhus! Lika bra att samla på sig lite njutning nu innan helgen tar vid. För då blir det jobb hela helgen lång! Galet tråkigt när det är löningshelg.. :(

Ska ringa lite nu, sen blir det nog nana kudden så man orkar med att slappa i solen imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela