Ingrid - Mamma till två sessor

Mätt och belåten

Publicerad 2008-07-29 21:35:14 i Allmänt,

Sådära,då har man fått i sig lite mat också =) Det där gamla citatet "Hellre äta gröt tillsammans än fläskfilé ensam" är bara skitsnack. Jag njöt riktigt hårt av mitt goda kött och potatisgratäng trots att jag var ensam ;)
Har slängt i lite tvätt nu som jag sitter och väntar på. Inte överdrivet kul, men kände att det var dags. Har undvikit det alldeles för länge nu! Samma sak var det med disken. Jag funderar på om det har stått så länge med vatten att det börjat lukta, eller om min brors vän kräktes i diskhon när dom var här! Uscha, vilket äckel man är egentligen.. Hahaha.. Men nu är det gjort iaf! Hade väl egentligen behövt dammsuga också, men det får vänta tills imorgon. Sätter jag igång med det så ringer väl kärringen här under till Securitas direkt. Hon är inte sen på att klaga vid minsta lilla ljud.. Roligast var när hon ringt och klagat på en kille som bor här, att han spelade för hög musik. Han var ju inte ens hemma! Haha hon är knäpp i huvudet på riktigt.

Sitter utanför vid mitt bord igen. Jävla internet asså.. Men det är ganska skönt också, att kunna chilla vid datorn men ändå njuta ute, för det är fortfarande riktigt skönt ute. Så fort tvätten är klar ska jag ringa till Ricardo. När jag pratade med honom förut skulle dom promenera iväg till parken och dricka några öl och njuta, så jag tänkte traska iväg och göra dem sällskap. Blir väl ingen öl, men skönt att ha nåt att göra lite.

Berättade även för pappa om piercingen när de var här igår. Han blev inte nåt nöjd med det. "Hellre att du varit med barn" blev kommentaren över detta. Tack så mycket pappa, det värmer.

Innan jag avslutar så måste jag ju säga att jag har hittat den perfekta musiken! Kommer ni ihåg Style?? Det svenska bandet? Helt underbar somrig pop! Den gör en glad på alla sätt =) Tanka hem albumet Freestyle med dem per omgående, lyssna och njut! Man kan inte göra nåt annat än att le!

Style - Nära Dej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela