Ingrid - Mamma till två sessor

Alla helgons blodiga dag..

Publicerad 2009-10-31 17:42:08 i Allmänt,

Snart..

Mitt finger är okej. Jag vet, det är ett jävla lipande över mitt stackars finger haha! Skulle skriva ner nånting i min kalender förut och såg att det blev en röd fläck på pappret, då hade det börjat blöda igen.. :(

Den här kvällen blir lugn och fin. Sitter och väntar på att få gå ner och tvätta. Så tragiskt att sitta hemma osminkad och oduschad en lördag kväll och pendla mellan soffan och tvättstugan! Haha.. Men vad fan ska man göra? Inga pengar, ingen ork och en ganska full tvättkorg med lortiga kläder. Illa tvungen verkar det som.

Än så länge inga barn! Trodde att det skulle komma några, men icke. Nu har de dessutom inte lång tid på sig förrän porten låser sig, så det är bäst att de snabbar på om de vill ha nåt godis ;)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2009-10-31 17:48:35

Okej, jag kommer innan sju utklädd till häxa!!

Eller... Just det, behöver ju inte klä ut mig för det :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela