Ingrid - Mamma till två sessor

En väldigt fin dag.

Publicerad 2010-08-30 21:56:51 i Allmänt,

Vilken härlig dag det har varit! Trots massor att göra så har det ändå känts hur bra som helst, och det fina vädret höll i sig hela dagen. Det blev ännu en fika förut med en gammal god vän. Och även fast det börjat bli lite småkyligt när klockan var strax före 19 bestämde vi oss för att sitta utomhus på fiket. För det var som vi sa; Hur många fler såna här kvällar blir det? Det var iallafall riktigt trevligt att sitta där och småprata, så rätt som det var hade vi varit där en timme och det var dags att dra sig hemåt. Och jag unnade mej faktiskt en bit cheesecake till kaffet för att jag fått så bra resultat under den gångna veckan. Det var jag värd!

Men nu börjar jag bli lite trött i ögonen. Så jag sitter redan i sängen med datorn i knät och skriver det här inlägget. Tänkte läsa ett par sidor i nya boken som jag lånat hem från bibblan innan det är dags för en god natts sömn. Har en känsla av att jag kommer sova riktigt gott!


God natt allihopa, och sov gott!

Kommentarer

Postat av: josefine

Publicerad 2010-08-30 21:59:17

sv: tack :D

Postat av: nickie

Publicerad 2010-08-30 22:00:50

Godnatt :)

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2010-08-30 22:11:09

Jag har också umgåtts en hel del med latinamerikaner, så ett tag blev det väldigt mycket sådan mat :-) Nej, oliver hurrar jag inte alls för.

Postat av: Sara - Mamma till Nova

Publicerad 2010-08-30 23:18:11

Hehe, Ja du jag ha jobbat. :D Sj då?

Postat av: juliaericson

Publicerad 2010-08-31 00:57:58

Jo, jag trivs jätte bra. Vi har en mysig klass också!



Okej, va synd :( Hur är det med jobb på ica butiker tex då?

Postat av: Erica♥

Publicerad 2010-08-31 06:58:27

fin blogg:)

Postat av: Mikalsimone

Publicerad 2011-06-14 07:41:05

I love guest books, keep up the good work!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela