Ingrid - Mamma till två sessor

Vinn namnnappar

Publicerad 2010-08-23 13:33:38 i Tävlingar - Avslutade,

Nu har jag en ny tävling uppe på bloggen i samarbete med Linda på namnnappen.se



Det du kan vinna är alltså ett valfritt paket med 3 st namnnappar från
namnnappen.se

Tävlingsregler:

För att vara med och tävla går du in på
namnnappen.se och tar en titt på vad det finns för sorts nappar. Sen väljer du vilket paket du skulle vilja vinna och lämnar en kommentar i det här inlägget. Berätta gärna vilket namn det skulle stå på napparna om du vann :)

Tävlingen pågår fram till den 6 september kl. 21.

Lycka till nu allihopa!

AVSLUTAD!

Kommentarer

Postat av: Cilla

Publicerad 2010-08-23 15:08:56

Jag skulle såååå gärna vilja vinna "Anatomiska Namnnappar, transparent, Esska, silikon" till min dotter ! Hon har ett ovanligt namn som aldrig är med på redan färdignamnade saker så en fin personlig napp skulle hon bli superglad för! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-08-24 14:15:12

skulle vilja vinna "Runda Namnnappar, violett-rosa-vit, Deluxe, latex" som det står "bebis" på :)

Postat av: Elisabeth

Publicerad 2010-08-24 16:33:36

Jag skulle vilja vinna "Anatomiska Prinsessa nappar classic, latex.

Lindy skulle jag vilja att det stod på dem.

Hoppas på tur =)

Postat av: IDA

Publicerad 2010-08-24 23:50:12

Jaaaaaag vill vinna dessa super SÖTA nappar (anatomiska namnnappar, lila, ljusrosa,vit,NIP, latex, str. 2) till min lilla dotter Keenyah. Jag vill ha dom napparna för att dom som går att köpas i affärerna är sååå sjukt tråkiga och enformiga och alla bebisar har likadan vill jag ha en napp med hennes unika namn på som garanterat ingen annan bebis i sverige har just nu :D

Postat av: Olelsi / Nettan

Publicerad 2010-08-25 20:43:33

"Jag är gärna med"

Vill vinna dessa om vi har turen med oss:

Anatomiska nappar,Röd Deluxe latex.

Namnet ska vara min dotters namn INGRID.



Hoppas på tur!!



Kram Olelsi / Nettan i Hälsingland.

[email protected]

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Publicerad 2010-08-30 21:58:05

Skulle vilja vinna Symmetriska/platta Namnnappar str. 2 (3-36 månader) platta happy transp,brun och grå. På nappen får det gärna stå Gullunge (vet ej om det blir pojke eller flicka)



Har tipsat här

http://molnboanna.blogg.se/2010/august/namnnappar-69.html

Postat av: natta-lee

Publicerad 2010-08-30 22:43:34

jag tänker tipsa på min blogg om denna tävling, och om jag skulle vinna vill jag ha Platta Happy, grön-ljusblå-grå, Esska, silikon med texten

"Willhem Thuresson" om det gick att göra så.. annars bara "Willhem"

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Publicerad 2010-08-30 23:28:02

Hej! Jag är gärna med och tävlar om nappar!

Om jag vann skulle jag vilja ha: Runda Namnnappar, violett-rosa-vit, Deluxe, latex. Perfekt vinst till min lilla dotter Molly som snart ska döpas! - Det ska alltså stå Molly på napparna :)



Har tipsat om tävlingen på min blogg:http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2010/august/namnnappar-69.html

Postat av: Liselotte

Publicerad 2010-08-31 08:59:05

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla, vinner jag skulle jag vilja ha anatomiska namnnappar ljusblå deluxe latex storlek 1, med namnet HUGO tryckt på. Mvh liselotte.

Postat av: Monica

Publicerad 2010-08-31 12:32:29

Hej! Jag skulle så väldigt gärna vilja vinna "Platta Air Namnnappar, Nûby, silikon" till min lilla prins, med namnet Elliot tryckt på.



Mvh

Monica

Postat av: Lillan <3 Gravid

Publicerad 2010-08-31 12:40:13

jag är gärna med. skulle vilja vinna ett paket: "Anatomiska Namnnappar, ljusgrön, ljusblå, vit, NIP, latex, str. 1" med texten: SÖTNOS



till lilla pyret i magen.



har länkat här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2010/august/nappar.html

Postat av: anna

Publicerad 2010-08-31 15:01:31

Jag vill jättegärna vinna ett paket såna här: http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=194

till min lille grabb och skriva Jonathan på dem!

Jag har tipsat om tävlingen här: http://annastipsarblogg.blogg.se/2010/august/ett-paket-namnnappar.html

Postat av: Cicci

Publicerad 2010-08-31 15:07:41

atomiska Namnnappar, svart-vit-transp., Esska, latex VILL JAG HA! :D



Vilda Wille borde det stå på.



Länkat;

http://tionolletttio.blogspot.com/2010/08/6-september-namnnappar.html#comments

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-31 16:35:27

Jag skulle gärna vinna Platta Happy, grön-ljusblå-grå, Esska, silikon. På napparna vill jag att det ska stå ♥ELIA♥

Postat av: Lotta

Publicerad 2010-08-31 19:14:03

Har tävlat i många tävlingar om namnnappar...men nån vinst blir det aldrig ;) Försöker igen då...skulle vilja vinna dessa: Platta Happy starkrosa violett transp. Esska latex.

Vill ha namnet Stina om turen är min.

Ha de bra =)

Postat av: Petra

Publicerad 2010-08-31 19:40:45

Vita anatomiska Namnnappar, Classic, latex skulle jag vilja vinna. Väntar snart mitt andra barn och jag vet inte riktigt vilket namn än...

Postat av: HildeM

Publicerad 2010-08-31 19:55:19

Jeg vil gjerne vinne disse: http://www.namnnappen.se/Products.aspx?SalesArticleID=154 med teksten "The Boss"



Krysser fingrene!



Klem fra Hilde

Postat av: Annika - tre barn i huset och ett på väg!

Publicerad 2010-08-31 20:30:08

Jag är med och tävlar!



Skulle vilja vinna napparna "Platta Air Namnnappar, Nûby Silikon", med namnet Rasmus på.



Länkat : http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/august/p0llys-namnnappen-69.html



Kram Annika

[email protected]

Postat av: Spacegirl

Publicerad 2010-08-31 22:44:17

Vinner jag skulle jag välja

Anatomiska namnnappar rosa-ljusrosa-vit, Esska, silikon

Postat av: Malin L

Publicerad 2010-09-01 09:56:09

Hej

Det här är den perfekta tävlingen för oss vars barn är napptokiga och inte kan vara utan dem på förskolan.

Om jag vinner önskar jag mig Platta Happy, grön-ljusblå-grå, Esska, silikon, med namnet Ture på.

Jag håller tummarna!

/Malin L

Postat av: Cattis

Publicerad 2010-09-02 17:49:58

jag vill vara med och tävla:) om jag vinner skulle jag vilja ha Anatomiska Namnnappar, brun-arme-vit, Esska, silikon med namnet Adrian :)



länkat http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2010/september/6-september-namnnappen.html

Postat av: Therese

Publicerad 2010-09-02 20:54:51

Åhh, skulle inte kunna passa bättre än att vinna dessa. perfekt att ha med på dagis så att man slipper leta sin napp jämt :)



Platta Happy, brun-grå-grön, Esska, silikon skulle vi välja, med namnet Alfred!

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2010-09-03 11:59:16

Hej, jag deltar!



Platta AVENT Freeflow, ljusrosa-orange., silikon, str. 2



Jag skulle gärna vilja att det står Joshua på nappen.



Tänk vad coolt om Joshua (och hans kontroversiella mamma dvs jag), fick visa upp att pojkar visst kan ha rosa! För visst är inte rosa patenterat vara en "tjejfärg"?!! :-D

Postat av: Linda & Majken

Publicerad 2010-09-03 22:05:05

Hejsan. Vill jätte gärna vara med i din tävling.

Vill vinna åt min dotter Majken. Vore så himla bra att ha hennes namn på nappen så man kan hålla koll på hennes nappar, speciellt när man är hos andra barn eller på öppna förskolan där barnen tar andras nappar :/....så nu håller vi tummarna. Om vi skulle vinna så skulle jag vilja ha Platta Happy, starkrosa-violett-brun, Esska, silikon. Såklart ska de stå Majken på.



Ha en toppen kväll //Linda & Majken

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-09-04 13:53:46

Jag skulle jätte gärna vilja vinna anatmiska namnappar transparent åt min guddotter elsa!



länk: http://tavlingartavlingar.bloggsida.se/okategoriserad/tavlingar-i-massor

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-06 15:05:49

Vill absolut vara med och tävla då detta vore toppen till min lilla Maja som ska börja på dagis i okt. Har vi turen på vår sida så skulle vi vilja ha

Runda Namnnappar, violett-rosa-vit, Deluxe, silikon som det står Maja på



Länkar här

http://familjengranberg.blogg.se/2010/september/vinn-namnnappar.html



Hoppas på en massa tur

Kram Linda

Postat av: Fröken M

Publicerad 2010-09-07 10:10:11

Oj, va synd att jag var så sent ute och missade tävlingen.., får vara snabbare nästa gånG !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela