Ingrid - Mamma till två sessor

Tävla om en valfri ängel från Silverbiten.se

Publicerad 2010-11-05 16:17:00 i Tävlingar - Avslutade,

Önskar du att du hade en beskyddande ängel med dej varje dag?
Då har du tur, för jag har nämligen fårr chansen att tävla ut en valfri ängel från
Silverbiten.se.
Kanske är det just DU som har turen att vinna den!
Och vet du, ALLA kan vara med i den här tävlingen :)

"Ängeln är budbäraren mellan dig och den kosmiska och andliga kraften. Den stärker din förmåga att avskärma negativa energier och endast släppa in det positiva. Ängeln är befriande och beskyddande."


"Jag är med och tävlar hos P0lly om en valfri ängel från Silverbiten.se.
Tävla HÄR du också!"

För att vara med och tävla:

- För dej med blogg: Klistra in bild och text i ett nytt inlägg i din blogg.
(Kolla så länkarna funkar.)
Skicka sedan länken i en kommentar till det här inlägget.  
Motivera varför just DU ska vinna!

- För dej utan blogg: Gilla
Silverbiten.se på Facebook HÄR.
Skicka sedan ditt Facebook-namn i en kommentar till det här inlägget.
Motivera varför just DU ska vinna!

Tävlingen pågår fram till den 26 november kl. 21.

Lycka till nu allihopa!

Inga problem va? Nu får ni hoppa på tävlingen! Tänk på att julen närmar sig med stormsteg.. ;)

Ett tips! Lägg till mej på bloglovin så missar ni ingenting!
 
bloglovin

Kommentarer

Postat av: Liselotte

Publicerad 2010-11-05 19:24:48

Hej, är gärna med och tävlar, vii he ett sådant här smycke för det är så fint. Har länkat http://liselottess.blogspot.com/2010/11/silverangel-26-nov.html Liselotte

Postat av: Camilla

Publicerad 2010-11-05 19:44:57

Med detta halsband från Silverbiten

kommer jag aldrig att gå på niten.

Att få ha detta smycke runt min hals

gör hela livet till en härlig vals!



Har länkat här: http://millansmemoarer.blogg.se/hoppas/2010/november/vinn-skyddsangel-hos-p0lly.html

Postat av: Katarina Lindborg

Publicerad 2010-11-06 08:26:49

Jag får så sällan pengar över till att köpa smycken, så att vinna ett istället skulle vara kul :)

Postat av: siv anita pettersen

Publicerad 2010-11-06 11:06:48

Heihei! :)

Jeg vil gjerne vinne englesmykket, fordi jeg har lyst til å gi min lille niese en engelsmykke i navnfestgave.



http://swimzy-lykke.blogspot.com/2010/11/vinn-englesmykke.html



MVh siv anita

Postat av: VALERIA B.

Publicerad 2010-11-06 11:12:25

hej .. jag har önskat mig en sån i ungefär 2 månader nu .. och så kommer denna tävlingen och jag blir såå glad !! :D hahah .. . jag önskar( skulle vilja vinna den) för den är beskyddande och .. jag tror på såt .. och det skulle verkligen vara roligt :) .. men om det inte blir jag ... så får väll nån annan turen .. och det gör niget .. för jag är ingen sån som vinner på sånt :) men tack för upplevelsen :) hihi .. mitt facebook namn .. är : (Valeria......)

Postat av: Linda

Publicerad 2010-11-06 20:41:42

Jag är med och tävlar om den här jättefina ängeln eftersom om jag vinner så kommer den att symbolisera mina 2 underbara barn :)



http://lindbergmasalin.blogg.se/linda/2010/november/angel.html



/Linda

Postat av: Liza

Publicerad 2010-11-06 21:07:33

Jag vill vara med och tävla! Anledningen till att jag ska vinna denna tävlingen är för att ge smycket till min älskade mamma. Hennes mamma gick bort för några månader sedan, och det har varit väldigt jobbigt. varje gång man ser en ängel så tänker man på min mormor, det var liksom hennes grej, änglar. Så skulle jag få ge detta smycke till min mamma skulle hon bära med sig mormor som beskyddare varje dag.

http://finest.se/userBlog/entry.php?uid=40131&beid=1509467

Postat av: HildeM

Publicerad 2010-11-07 18:26:24

Jeg vil gjerne vinne fordi jeg ønsker meg et nytt smykke i birsdag,og siden jeg blir så gammel hadde det vært supert med en så fin oppmuntring!



http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/11/vinn-smykke.html



Klem fra Hilde

Postat av: care69

Publicerad 2010-11-07 21:33:44

Jag är med!

Jag skulle vilja vinna en ängel till min dotter som en symbol för att jag alltid finns där för henne. En sorts skyddsängel även om jag fysiskt inte alltid är med.



Har länkat.

http://care69.blogspot.com/2010/11/26-nov-vinn-valfri-angel-fran.html

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-07 21:40:15

Har tipsat om tävlingen på min blogg: http://annastipsblogg.blogspot.com/2010/11/valfri-angel.html



Vill vinna en sån underbar ängel eftersom de är udda och sånt gillar jag. Skyddsänglar får vi aldrig för många av.



Postat av: Sanna

Publicerad 2010-11-09 01:33:48

Jag är gärna med och tävlar och har länkat här: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2010/november/tavlar-om-en-angel.html#comment



Har alltid önskat mig ett halsband med en ängel att bära med mig varje dag, tror nämligen väldigt stark på det här med symbolhalsband osv. och skulle se ängeln som min gammelmormor som jag bär nära hjärtat.



Kram Sanna

Postat av: Mattias

Publicerad 2010-11-09 09:49:07

Jag är självklart med och länkar också här: http://villduvinna.blogg.se/2010/november/26-nov-vinn-valfri-angel-fran-silverbitens.html



Har en sliten småbarnsmamma hemma som ägnar dagarna åt lek med lego,

hon behöver ett snyggt halsband för att boosta sitt ego!

Håller tummarna!

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Publicerad 2010-11-11 22:57:35

Jag är gärna med och tävlar om detta fina smycke.

Har haft lite otur på sista tiden (krockat m.m) så jag behöver en liten skyddsängel :-)



Har länkat här



http://molnboanna.blogg.se/2010/november/silverbiten-2611.html

Postat av: Linda & Majken

Publicerad 2010-11-12 13:31:37

Jätte gärna med i din tävling.

jag skulle vilja vinna åt min goa svägerska som ställer upp för mig oavsett vad som gäller. När jag kom in i min sambos familj så var hon den första som välkomnade mig in i familjen. Jag kan inte ha en bättre svägerska & skulle vilja ge denna Ängel i julklapp. Vi firar inte tillsammans i år. Hon drar till leksand & firar där. Så nu håller jag tummarna.



Har även länkat: http://matchukgirl.blogg.se/2010/november/angel-26-nov.html



//Linda & Majken

Postat av: MT

Publicerad 2010-11-12 16:06:27

Jag har varit allvarligt sjuk i ett och ett halvt år. Och nu är jag på bättrings vägen men det är en jobbig väg jag ska stanna, med ev. hjärtproblem, därför skulle en skyddsängel vara det jag VERKLIGEN behöver just nu.



jag har länkat här: http://courses.blogg.se/2010/november/p0lly.html#comment

Postat av: Osman

Publicerad 2010-11-12 23:43:17

Hejsan!

Jag har gillat på facebook (Osman van der Schaaf)

Jag vill gärna vinna halsbandet och ge till min mamma i julklapp.

Hon har haft det svårt det här året och förtjänar någoting som symboliserar hur mycket jag tycker om henne och att allting kommer att ordna sig.



MVH

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-11-13 00:28:39

Har gillat på facebook! ( Emelie Ståhl)



Jag vill vinna ett halsband, för att jag vet att jag verkligen behöver 'kraften', en skyddande ängel som alltid sitter runt min hals och beskyddar och hjälper mig. Skulle behöva mig en riktigt skyddsängel.



Kram.



Håller varje tumme och.. tår allt som går att hålla!:)

Postat av: jeanette jakobsson

Publicerad 2010-11-13 08:53:50

mitt facebook namn är jeanette jakobsson och jag vill jättegärna vinna detta till min dotter 12 år som haft ett tufft år.

jag har gillat silverbiten på faceook



mvh jeanette

Postat av: Linnea Sjöström

Publicerad 2010-11-13 10:58:43

Jag är med och tävlar, skulle verkligen vilja vinna denna eftersom jag detta år haft det jättekämpigt och mått riktigt dåligt psykiskt, skulle kännas bra att bära en skyddsängel ibland:) Hoppas ja har turen med mig.



Länk till inlägget: http://liinneasjostrom.blogg.se/2010/november/tavling-hos-polly.html#comment

Postat av: Johanna

Publicerad 2010-11-14 12:00:55

Jag skulle vilja vinna detta halsband som kan påminna mig om att inte ge upp hoppet på käärleken, utan att jag kommer att ha turen att hitta någon igen som lagar mitt hjärta..



http://deeplove.bloggplatsen.se/2010/11/14/3950424-tavla-om-en-valfri-angel-fran-silverbitense/#kommentarer

Postat av: Leila

Publicerad 2010-11-21 10:41:39

Jag skulle vilja vinna för det skulle kännas jätte bra att ha en skyddsängel :)

Postat av: Leila

Publicerad 2010-11-21 10:42:13

glömde länken http://butterflys.blogg.se/2010/november/2611-vinn-valfri-angel-fran-silverbitense.html#comment

Postat av: Stephanie Bygghammar

Publicerad 2010-11-21 20:16:51

Hej! Gillade länken på facebook ^^



Anledningen till att jag skulle vilja vinna är för att min mamma skulle behöva en ängel som skyddar henne just nu. Min mormor, hennes mamma, har cancer och kommer snart gå bort. För både mig och henne är detta jättesvårt, speciellt för henne. Detta halsband kan inte ta bort hennes smärta, men kanske kan halsbandet hjälpa henne på vägen att må bättre. Om hon har på sig halsbandet kanske hon får en "ängel" som ser efter henne. Det är iallafall värt ett försök.

Postat av: angelica

Publicerad 2010-11-23 14:26:17

Har tävlat om en sån här flera gånger förut men aldrig vunnit. Hoppas på tur denna gången, vill verkligen ha en sån. Finns en ängel med "blå onyx" som jag gillar supermycket. Vore bästa julklappen till mig själv! :)



Läkar här:

http://linchies.blogg.se/2010/november/tavlar-1.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela