Ingrid - Mamma till två sessor

Och vinnaren är....

Publicerad 2011-02-09 20:00:00 i Vinnaren är,

Vad roligt att så många ville vara med och tävla om ett lyxigt chokladbud från Chokladbudet.se!
Tyvärr så är det ju bara en person som kan vinna, och som tur är så har jag min hjälpreda random.org som hjälper mej att rättvist lotta fram den personen.

GRATTIS TILL KOMMENTAR NR. 72

ALEXANDRA AXDAL



Du har vunnit Prestat Heart Gift Box från Chokladbudet.se som du kan skicka till vem du vill!




Mejla namn+adress till önskad mottagare till mej på [email protected] så ska vi ordna den här överraskningen lagom till Alla Hjärtans Dag :)

Vann du inte? Var inte ledsen för det! Flera härliga tävlingar är på gång i bloggen, och kanske är det just DU som kommer ha turen att kamma hem en vinst! :)

Ett tips! Lägg till mej på bloglovin så missar ni ingenting! 

bloglovin

Kommentarer

Postat av: BbyPeach

Publicerad 2011-02-09 22:21:02

Skulle va kul om du ställde en fråga i frågestunden.

Fråga vad du vill jag svarar på allt! :)

Postat av: SlipmästarN^

Publicerad 2011-02-09 23:13:48

Sv; Åh, du behöver inte vara orolig för mig ingrid! Jag är ju snäll egentligen, vet du väl! :)



Ska testa det med mobilen, tack för tipset!

Postat av: alexandra axdal

Publicerad 2011-02-10 10:41:08

åå gud vad kul... tack så mycket..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela