Ingrid - Mamma till två sessor

AVSLUTAD! Snygg Beach Cruiser från Ride with Style

Publicerad 2011-07-22 19:00:00 i Tävlingar - Avslutade,

Ride with Style lottar ut ett exemplar av sin snygga Beach Cruiser Model 1. En lycklig vinnare kan välja mellan tre färger.

1:a pris: Ride with Style Model 1 (värd 4495 kr)

2:a pris: Presentkort på 500 kr hos Ride with Style

3:e pris: Presentkort på 250 kr hos Ride with Style




För att vara med och tävla:

-
Gilla Ride with Style på Facebook. Lämna ditt fullständiga Facebook-namn i en kommentar.
- Ange din mailadress samt din favoritprodukt (namnet på den, ej länk) från Ride with Styles webshop i samma kommentar.
Här hittar du alla Ride with styles beach cruiser cyklar och cykeltillbehör!

Tävlingen pågår fram till den 31 juli.

Lycka till nu allihopa!

Vinnaren meddelas via mail samt annonseras på Ride with Styles Facebook page.
Varje person får bara tävla en gång.
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Kommentarer

Postat av: Bitte Kråkbo

Publicerad 2011-07-22 21:12:49

Åhh gillat på facebook med Bitte Kråkbo

[email protected]



Min favorit är RwS Beach Cruiser Model 1 Purple

riktigt snygg =)

Postat av: sofie andersson

Publicerad 2011-07-22 21:50:37

1. Jag är med, vill vinna den lila :)

2. Gillar - Sofie Andersson

3. Favoritprodukt! Electra Ringklocka Eight Ball

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA

Publicerad 2011-07-23 00:29:11

Jag är gärna med och tävlar. Jag har tipsat här



http://molnboanna.blogg.se/2011/july/cykel-317-3.html



Gillar den här



Electra Beach Cruiser Koi 3i nude

Postat av: Anna-Lena Hammargren

Publicerad 2011-07-23 02:54:18

Har gillat på FB. Anna-Lena Hammargren.

annalena(at)gmail.com

Min favorit är Nirve Beach Cruiser Island Flower Red.

Vilken fantastisk cykel i form och färger.

Jag blir glad av att bara titta på den.

Postat av: maria

Publicerad 2011-07-23 08:10:35

1. jag gillar; maria thorsén mattsson



2. favoriten är denna RwS Beach Cruiser Model 1 Purple hur läcker som helst!

Postat av: Lajna

Publicerad 2011-07-23 09:14:44

Jag är med och tävlar!

Lina Lejonklou

min favoritprodukt är en cykel (som ej är med i tävlingen) Electra Townie Balloon 3i Tangerine

Postat av: Cindy

Publicerad 2011-07-23 10:53:07

Gillat på fb(Cindy Vuong).

Min favorit: Electra Townie Euro 3i white

Postat av: Jane

Publicerad 2011-07-23 11:00:19

Jag är med! :-D Jag fick en ny cykel med barnsits i födelsedagspresent, men stackars mannen har ju ingen cykel så detta vore perfekt!



Jag gillar redan på FB: Jane Källqvist



Favoriten är Nirve Beach Cruiser Kilroy :-)

Postat av: Madeleine

Publicerad 2011-07-23 11:59:55

Jag är med och har gillat allt osv! (Madeleine Tran)

Favoriten är Electra Beach Cruiser 1 Custom Turquoise



Kram!

Postat av: jenn

Publicerad 2011-07-23 12:34:06

Klart att jag vill vara med!!!Nirve Beach Cruiser Island Flower Red 'e min favorit! Verklign super snygg!

Jag gillar pa Fb (Barbados jenn) och har tippsat pa min blogg:

http://lindastavlingsblogg.blogg.se



Postat av: Jenny

Publicerad 2011-07-23 12:47:34

Gillar på facebbok (Jenny Engman)



Min favoritprodyukt är RwS Beach Cruiser Model 1 Purple... SJukt snygg!! :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-07-23 17:22:43

Har gillat på facebook (Maria Norrgård) - [email protected]



Min favoritprodukt är nog RwS Beach Cruiser Model 1 Purple - har faktiskt inte haft en egen cykel på flera år, men skulle jag vinna denna skulle det nog bli mycket mera cyklande framöver ;)

Postat av: J E N N Y

Publicerad 2011-07-23 23:14:33

Jag är med och tävlar. Har gillat på facebook.

Min favvo är "Electra Amsterdam Classic 3i Black ladies"



Mail: [email protected]

Postat av: Sanna

Publicerad 2011-07-24 02:06:38

Jag är gärna med och tävlar, jag gillar på FB (Sanna Kaakinen). Gillade denna "RwS Beach Cruiser Model 1 Purple".



Kram Sanna

Postat av: SoffiZ-Oliwers mamma och gravid med nr 2

Publicerad 2011-07-24 15:38:47

Jag är gärna med och tävlar!

Gillar på fb (Sofia Eriksson)



Min favvo är: RwS Beach Cruiser Model 1 Purple



[email protected]

Postat av: J o H a N N a - vinstregn på bloggen

Publicerad 2011-07-24 16:29:49

ohh vilken tävling. jag är ABSOLUT med. skulle vilja vinna så jag kan överraska min sambo med en cykel. då han faktiskt inte har någon... så han får gå vart han en ska... så en cykel skulle verkligen göra honom överlycklig :) själv har jag en redan. som han och min mor köpte till mej, för han tyckte de var viktigare att jag slapp gå överallt.. kärlek på hög nivå :) så därför skulle jag vilja visa honom min tacksamhet tibax :)

och gul är hans favorit färg, så vad skulle göra honom mer lycklig en egen gul cykel ? :D



1. gillar på fb: johanna hellberg

3. Nirve Beach Cruiser Island Flower Black är min favorit :)

Postat av: Ida.

Publicerad 2011-07-24 22:04:31

Jag är gärna med och tävlar! :D



1, jag har tyvärr inte Facebook, men jag hoppas verklgen det är okej iallafall.



2, Min favorit produkt är Nirve Beach Cruiser Island Flower Black.



Min mailadress är [email protected].



Jag hoppas verkligen jag har en chans att vinna då jag verkligen behöver en ny cykel, och då vill jag helst ha en sån här, dels för att den är cool och snygg, men den verkar även bekväm att cykla på.

Om jag vinner kommer jag lättare kunna ta mig till stallet och vara mer med min häst! För min cykel jag har nu går lite trögt och så..



Nu är det bara att hålla tummarna ;)



Ps. väldigt rolig tävling men urcoolt pris, det gillas starkt :)

Postat av: TinaZ

Publicerad 2011-07-25 23:56:15

Jag är gärna med. Har gillat på FB (Tina Zach) min favorit produkt är Electra Amsterdam Original 3i Seafoam

Postat av: Lise-Lotte

Publicerad 2011-07-26 09:55:57

Vill vara med och tävla! Gillar på FB som Lise-Lotte Larsdotter. Min favorit är Nirve Beach Cruiser Island Flower Red

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Publicerad 2011-07-28 15:33:23

Gillar (Isabella Eriksson) & vill vinna RwS Beach Cruiser Model 1 Purple,

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH SHIIIIIIIT! :D JAG VILL VINNA, JAG VILL VINNA! För att.. sorgligt nog vart min cykel stulen igår, & jag får ingen ny pga av att den var ny & olåst så mamma & pappa tycker att jag för skylla mig själv för att jag inte låste den.. så antingen får jag spara pengar (har 80 kronor HAHA) eller så får jag leva med att GÅ till skolan sen, asdrygt... Så den här tävlingen är en fantastisk chans, helt otroligt! :D ([email protected])

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Publicerad 2011-07-30 01:27:03

Hej, jag är gärna med! :)

Gillar på FB (Sandra Li) och min favorit är "Nirve Beach Cruiser Island Flower Black" en skitsnygg modell! :D

Postat av: kelly

Publicerad 2011-07-31 12:22:58

Gillat på facebook under namnet Kelly Bedmyr.

Hoppas på en RwS Beach Cruiser Model 1 Purple, min favorit!

Mail: [email protected]

Hoppas att jag fortfarande kan delta. :)

(Ändrat mig!)

Postat av: kimberly

Publicerad 2011-07-31 13:20:08

Gillat på facebook under namnet Kimberly Blevins.

Om jag vann skulle jag vilja vinna …

RwS Beach Cruiser Model 1 Yellow!

Postat av: ✫Familjen Bus✫

Publicerad 2011-07-31 17:26:14

1: Har tipsat i min tävlingsblogg: http://familjenbustavling.blogg.se/2011/july/31-juli.html#comment (fast man inte behövde)



2: Gillar på facebook, sarina fredriksson



3: Svante hade verkligen hoppat högt av en "Electra minidrod barncykel, 16"

Fast om vi vinner så tror jag faktsitk att en riktig tuff mamma cykel (och cykelstol tillköp) hade varit bäst :) En Electra Amsterdam Girard Tree of life :)



Många kramar från Familjen Bus

Postat av: Jenny Sjöberg

Publicerad 2011-07-31 22:30:07

Gillar på fb med Jenny Sjöberg.

Favoriten är: Electra Ringklocka Eight Ball!

Älskar accessoarer och den var riktigt cool! :)

Jag är lila-frälst, så den hoppas jag på!

Postat av: siri

Publicerad 2011-08-03 00:45:00

jag är med,och har gillat på facebook

Postat av: siri

Publicerad 2011-08-03 00:45:36

jag är med,och har gillat på facebook - siri yumuenwai

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela