Ingrid - Mamma till två sessor

Visste du...

Publicerad 2011-06-27 19:15:00 i Frågor/Listor,

Den här listan hittade jag hos Petra, och list-galen som jag är var jag ju tvungen att låna den ;)

Att jag vill ha - jordgubbar, för det bör man tydligen inte äta när man ammar.. :(

Att jag pratar -
mest hela tiden. Även om ingen lyssnar haha!

Att jag inte gillar -att sommaren aldrig kommer för att stanna..

Att jag - är löjligt lycklig just nu! ♥

Att kärlek är - min fina gubbe och vår dotter.

Att jag gillar att – baka.

Att jag alltid kommer att - vara en riktig gottegris. 

Att jag är hemligt förälskad i - Johnny Depp, vilken man!

Att min mobiltelefon är - mest onödig eftersom den aldrig används, till något.

Att när jag vaknar på morgonen – vill jag väldigt gärna sova en liten stund till :)

Att innan jag går och lägger mig – måste jag borsta tänderna och kolla på tvn samtidigt.

Att idag har jag – en svullen hals och huvudvärk, så jag hoppas att jag inte håller på att bli sjuk..

Att jag just nu tänker på – vad man skulle äta till middag idag?

Att i kväll ska jag – försöka komma i säng tidigare än jag gjort de senaste dagarna.

Att i morgon kommer jag -
vara lite piggare än jag är idag!

Att jag hoppas -
att mina föräldrar kommer och hälsar på oss snart :)

Kommentarer

Postat av: Louise - foto

Publicerad 2011-06-27 19:52:39

Oh, den listan snor jag. Jag älskar listor. ;)

Sv: Tack!

Postat av: Annika

Publicerad 2011-06-27 20:07:34

Håller tummarna för att du inte blir sjuk!

Postat av: Annica

Publicerad 2011-06-27 20:08:39

Visst kan du äta jordgubbar och amma, bara du är lite försiktig och inte äter jätte stora mängder utan ser hur hon reagerar. Får hon röda prickar runt munnen så bör du undvika eller om hon skulle få ont i magen. Men det är så individuellt med alla barn, så man får prova sig fram vad som funkar och inte :)

Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Publicerad 2011-06-27 20:23:25

Svar: Okej! :D

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-06-27 22:50:18

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du



hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-06-27 22:50:18

Hej!

vinnaren av det valfria märkesplagget/produten är nu utsedd och finns länkad längst ned i det gamla tävlingsinlägget som du



hittar på KATEGORIER>TÄVLINGAR!! och sen är det bara scrolla tills du hittar inlägget! SUPERKUL ATT DU VAR MED OCH TÄVLADE!



Nu har jag startat en till tävling där du har en ny chans att vinna valfritt märkesplagg/produkt från bla converse gucci, louis uitton osv precis som innan:)

Det är bara klicka här på länke för att komma dit;

http://vadfanskajagheta.se/2011/june/tavling-vinnvalfritt-markesplagg.html#comment

Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2011-06-27 22:50:32

Jag var också förälskad i Depp förut, men det var innan jag träffade Simon! =) <3



sv: ja visst är dajeroma grym!! Hon skriver alltid så fina kommentarer, läser inläggen och har dessutom en grym blogg! =)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-06-28 00:56:38

Kul lista :)

Postat av: M E R E I

Publicerad 2011-06-28 13:29:36

- haha nu vet jag hjärtat mitt ;) kram!

Postat av: Petra

Publicerad 2011-06-28 14:12:29

Jag älskar också listor :)

Hur går allt med lillan? :) Hur gick förlossningen? Jag är så himla nyfiken :P

Kram

Postat av: Isabelle

Publicerad 2011-06-28 19:29:30

Hej!

Hoppas allt är bra med dig!? jag har varit lite borta från bloggandet ett tag.. :( Men förhoppningsvis så får jag tid till de nu..



Grattis! Du har vunnit tävlingen i min blogg :)

Hoppas du får användning av presentkortet, men det tror jag nog nu när du väntar smått :)

Jag har skickat din mailadress till dem, så du får nog presentkortet i din mail under veckan..



Kram

Postat av: Annika

Publicerad 2011-06-28 21:34:09

Ett litet ps... jag vet att jag har din adress bland mailen någonstans men kan du vara snäll och maila den till mig igen så fort du har en lucka! ;)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-06-29 19:24:29

Vilken rolig lista, hoppas det är okej att jag också gör den=)

Postat av: Sandra - mamma till Molly

Publicerad 2011-06-30 02:30:41

Klart du kan äta jordgubbar när du ammar. Det som du bör se upp är att tösen kan bli prickig då jordgubbar ingår i gruppen "starka färger" eller hur man nu ska förklara det. Likaså med tomat tillexempel. Skulle din dotter få prickar vet du att det beror på jordgubbarna :) Jag åt jordgubbar när min dotter fick bröstmjölk och hon reagerade ingenting :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela