Ingrid - Mamma till två sessor

Jag har fått en Award

Publicerad 2011-10-16 13:50:00 i Frågor/Listor,

Jag såg att jag hade fått en Award av söta Jannica, tack kära du!

Varför började du blogga?
Jag började blogga mest i brist på annat att göra faktiskt. Jag bodde själv och jobbade helgskift medans pojkvännen och de flesta kompisarna jobbade på veckorna, så jag hade ganska mycket tid över! Då blev bloggen som en hobby att sysselsätta mej med :)

Vilka bloggar följer du?

Jag har en hel hög med bloggar som jag prenumererar på via Bloglovin som jag läser så fort jag har en stund över! Några av dessa är Maria, Annika och Mini, Millah, Emma-LouJannica, Alva, Jessica och många många fler! 


Favoritfäger?

Vad svårt, jag älskar färger överhuvudtaget! Men svart, rött, grönt och grått gillar jag lite extra mycket just nu. Och rosa på min lilla Z haha..

Favoritfilm?

En till svår fråga! Det finns så himla många bra filmer.. Jag gillar komedier, action och thrillers och ser nästan bara filmer ur den genren. Men några favoriter är The Shawshank Redemption, Sagan om Ringen-trilogin, Fight Club och Law Abiding Citizen.

Vilka länder drömmer du om att besöka?

Jag har faktiskt bara varit utomlands en gång, och det var bussresan till Spanien i 9an! Med andra ord finns det MASSOR med länder jag vill besöka! Några av dem är Italien, Malaysia, Kina, Hawaii, USA och Peru. Men många, många fler drömmer jag om! 

Och nu skickar jag vidare denna award till:

Maria; en av mina bästa barndomsvänner.
Annika och Mini; bloggen med underbara bilder och inlägg om resor och bling som alltid tar sig tid att verkligen läsa inläggen och kommentera i bloggarna de besöker!
Emma-Lou; supermorsan! Den här kvinnan jobbar, lagar bra och god mat från grunden (som hon även lägger upp recept på) samt är en toppenmamma till sina två toksöta pojkar J och Z!
Millah; min norrländska bloggkompis som trots att jag aldrig träffat känns som en vän man känt länge!
Alva; min sambos söta systerdotter!
Jessica; en himla söt tjej som kämpar sig igenom svårigheter i livet men ändå sprider glädje och uppmuntran i andras bloggar!

Kommentarer

Postat av: cammie

Publicerad 2011-10-16 14:02:43

En ny underbar tävling uppe: http://tuschaa.blogg.se/2011/october/tavling-barabusse.html



Var gärna med =)

Postat av: Emma-Lou

Publicerad 2011-10-16 15:59:37

Tack så mycket! Vad söt du är! Då ska jag fixa ett inlägg med detta också!!! SÖTIS!

Postat av: MyzaaN

Publicerad 2011-10-16 17:08:03

verkligen ;D är dålg på att använda grönt! kul med award :D

Postat av: Linnea

Publicerad 2011-10-16 20:23:03

wihi kul att läsa!

Postat av: Caroline Andersson - 18år och blivande mamma

Publicerad 2011-10-16 21:43:00

sv: Jag var inte långt ifrån, så jag skyndade mig därifrån innan jag gjorde något som jag skulle ångra sedan.. :/

Postat av: DR

Publicerad 2011-10-17 00:54:51

- kul att läsa! kram!

Postat av: Annika

Publicerad 2011-10-17 08:56:42

Va gullig du är!

Kommer göra awarden!!!!!!

Kramar

Postat av: Jessica - En flicka som är stark

Publicerad 2011-10-17 14:32:43

Hej finaste du <3 Tack för att du bryr dig, blev så himla glad för din kommentar. Och tack för awarden, men har redan gjort denna en gång. ;)



Det är sådär med mig.. Hur mår du??



KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela