Ingrid - Mamma till två sessor

En riktig bloggpaus

Publicerad 2012-12-28 10:21:28 i Allmänt,

Hallåååå!
 
Det blev visst en "riktig" bloggpaus kära vänner! Den där monsterförkylningen höll på att ta kål på mej kändes det som, men jag överlevde ändå julhelgen. På den här 1,5 veckan så har det hunnit hända en massa roligt och de checkas nog lättast av på en lista!
 
- Vår fina Lina-Lina kom hit från Stockholm förra fredagen och stannade tills igår. Vi har haft det toppen och det är så tomt utan henne här! Imorse tog Zelda sin filt och gick runt här i lägenheten och sa "Ninjaaa?" lite frågande och letade efter sin faster Lina.
 
- I lördags blev Zelda 1,5 år. Gud vad tiden går fort! Hon har börjat prata massor det senaste och lärt sig en hel hög med nya ord.
 
- Vi firade "lilljul" hos mina föräldrar i söndags, väldigt trevligt!
 
- Och vi firade jul hos M's storebror tillsammans med alla deras syskon och familjer på julafton. Också väldigt skoj!
 
- Jag vaknade upp med värk i halva ansiktet på julaftonsmorgonen och visste först inte om det var bihålorna eller tandvärk. Det visade sig vara den sista visdomstanden som gått igenom tandköttet. Inte den bästa julklappen jag fick direkt!
 
Ja vi har verkligen haft det riktigt bra dessa dagar, även om den här dumma förkylningen vägrar släppa sina elaka klor från mej och Zelda. Lite stökiga i näsan är vi fortfarande, och jag har börjat hosta igen. Man är ganska mör nu! Så det dröjer säkert lite innan jag kommer igång här inne igen för just nu har jag varken ork eller lust att blogga. Men det kommer. Kanske nästa år..? Hihi.. För javisst är det nyårsafton på måndag!
 

Kommentarer

Postat av: Marran

Publicerad 2012-12-28 15:35:40

Vad drygt med förkylnignen! Hoppas den hinner gå över innan nyår!

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-12-29 15:04:06

Vilken fin bild :)
De e ju så sjukt jobbigt att va förkyld :/

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-12-30 22:17:19

Åh mysigt! :D Hoppas du kryat på dig nu!

Postat av: Beatrice, mamma till skrutten Robin och gravid igen :)

Publicerad 2013-01-03 09:22:47

Hoppas att ni kryar på er snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela