Ingrid - Mamma till två sessor

Vinnaren - Sångpåse från DarlingExpress

Publicerad 2012-12-19 16:00:00 i Vinnaren är,

Jag vill börja med att säga att det är jätteroligt att se att ni varit så många som varit med och tävlat om den här fina sångpåsen från DarlingExpress! Dessutom har det varit så skoj att läsa om era favoritbarnsånger. Det har varit som små tips till mej själv också eftersom Lillan älskar när vi sjunger och gör rörelser, men jag har inte kunnat komma på särskilt många så utbudet har inte blivit så stort haha.
 
GRATTIS LINDA,MAMMA TILL MAJKEN OCH ARVID, du har vunnit en superfin sångpåse från DarlingExpress med din kommentar;
 
""I ett hus vid skogen slut" är min favorit. Är första sången som min dotter Majken kunde helt utantill. Hon sjunger den varje dag (Snart 3 år), detta vore en perfekt julklapp till henne då hon älskar att sjunga & typ hitta på egna sånger som hon har kommit på nu =)"
 
Jag mejlar dej under dagen!
 
 
Stort tack till alla ni som varit med för att ni tipsat om så många fina och bra barnsånger, och supertack till DarlingExpress för samarbetet!
 
Ett tips! Lägg till mej på bloglovin så missar ni inte när nya tävlingar dyker upp och vinnare blir presenterade!

bloglovin

Kommentarer

Postat av: Lajna

Publicerad 2012-12-20 11:25:55

Åh, i ett hus vid skogens slut, liten tomte tittar ut!! Vilka minnen. Mamma brukade sjunga den för mig när jag var liten. Hon gjorde en egen visa om mig som hette "Lilla fina Lina".

Postat av: Linda, mamma till majken o arvid

Publicerad 2012-12-21 14:21:27

Hejsan. Åhhh...vad glad jag blev nu =)
Du gjorde min dag ännu bättre igår då jag var på min Mormors begravning. Tack för att du valde oss som vinnare. Jag har inte fått nån mejl såg jag nu. Skicka igen isåfall =)

Postat av: Fina Frun

Publicerad 2012-12-21 15:48:46

Stort grattis till vinnaren :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela