Ingrid - Mamma till två sessor

Smartson Testpilot; Pågen Äntligen

Publicerad 2012-01-17 14:00:00 i Testpilot - Smartson,

När vi går till affären och handlar är det sällan vi köper mörkt bröd. Även om vi skulle uppskatta det nyttiga med ett mörkt bröd så är det ju helt enkelt inte lika gott som ett ljus bröd. Tycker inte vi iallafall. Så därför är det alltid de där ljusa tekakorna eller ljusa frallorna som åker ner i korgen!

Men med Pågen Äntligen! så får man det bästa från båda; ett ljust bröd med lika mycket fibrer som ett mörkt bröd! Och det vill vi väl alla ha?

Det låter väldigt nyttigt, och ser himla gott ut! Så jag hoppas att jag har turen att få bli en av testpiloterna som får testa det här brödet!

Skulle du också vilja test Pågen Äntligen! för Smartson Testpilot?
Då tycker jag att du kikar in HÄR!

Kommentarer

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-01-17 14:21:10

Måste kolla in :D Låter som ett gott bröd :)



- tack fina du!

Postat av: Jannica

Publicerad 2012-01-17 14:24:01

Pågen är bra, för det är inte massa sådana där grejer i som gör att brödet håller längre, därför de kan möggla väldigt snabbt. men hellre det än att det är fullproppat med skit :)

Postat av: Jessica [Mamma,Design,Djur.Personligt.m.m.]

Publicerad 2012-01-17 15:54:30

Hej!

Jag har nu dragit två vinnare av en varsin design till sin blogg.

Du är en av dom :) Grattis!



Skicka mail till mig på [email protected]

skicka med bilder, text och annat som du vill ha med i din blogg. Beskriv också hur du vill ha den.

Sedan gör jag ett designförslag till dig, och du bestämmer om du är nöjd eller om det är nåt du vill ändra på innan vi lägger in den på din blogg.



Mvh, Jessica Lindström

Postat av: Kashaya

Publicerad 2012-01-17 19:21:51

Hoppas du får testa.=)

Postat av: Madde

Publicerad 2012-01-22 14:39:27

Haha det där är nog en av sakerna jag kan strunta i att bli testpilot till... :P

Jag jobbar ju på Pågen så har tillgång till hela sortimentet dagligen. ;)



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela