Ingrid - Mamma till två sessor

Nytt från Xenobia Design

Publicerad 2012-03-10 16:00:00 i Smycken,

För ett tag sen hade jag turen att vinna ett jättefint halsband från Xenobia Design hos Sophie Coper! Jag fick även möjligheten att själv välja en text som skulle stansas i ringen, och valde såklart "You'll never walk alone".

Förra veckan kom ett litet paket på posten, och däri låg det fina halsbandet! Jag tyckte att det var jättefint, och jag blev supernöjd med det! Stort tack till er båda! :)

Kommentarer

Postat av: Millah - mamma till Amilia ❤

Publicerad 2012-03-10 18:35:04

Hahha eller hur, herregudan

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-03-10 20:30:13

Grattis till en toppen vinst :)



Här ska vi ha en lugn filmkväll, och C har lovat att stå för maten så jag misstänker att pizza budet snart plingar på ;)

Kram

Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Publicerad 2012-03-11 01:42:05

riktigt fint :D



- hihi nää det tror jag inte! Tror din slarviga knut är assnygg:)

Postat av: Jannica

Publicerad 2012-03-11 15:41:29

Snyggt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela