Ingrid - Mamma till två sessor

AVSLUTAD; Kaspersky Internet Security 2012

Publicerad 2012-10-11 18:00:00 i Tävlingar - Avslutade,

Nu var det riktigt länge sen jag hade en tävling på bloggen, så jag är glad över att presentera detta!
En lycklig vinnare kommer att ha chansen att vinna ett antivirus-program som heter Kaspersky Internet Security 2013och det gäller i ett helt år! Toppen va?
 
Reglerna är superenkla, och ALLA kan vara med!
 

Den säkrare, enklare lösningen för internetsäkerhet

Kaspersky Internet Security 2013 arbetar bakom kulisserna och levererar en kraftfull skyddsteknik med anti-virus som ser till att du, din dator och dina barn är skyddade mot de senaste och kommande hoten. Tack vare alla automatiska säkerhetsfunktioner i Kaspersky Internet Security 2013 blir det dessutom väldigt enkelt att skydda din dator – så du får ett skydd i världsklass, utan att behöva vara någon säkerhetsexpert.
 
Tävlingsregler;
 
- Berätta kort om vad du skulle tycka vara värst att förlora eller bli bestulen på från din dator eller ute på internet.
 
Du får gärna tipsa om tävlingen på din blogg/Facebook, men det är inget krav!
Tävlingen pågår fram till den 29 oktober kl. 20,00, lycka till nu allihopa!

Ett tips! Lägg till mej på bloglovin så missar ni inte när nya tävlingar och vinnare dyker upp här på bloggen!

bloglovin

 

Kommentarer

Postat av: Lajna

Publicerad 2012-10-11 22:03:33

Mina bilder och mitt skolarbete är allra viktigast. Vet inte vad jag skulle gråta över mest, bilder eller om mitt exjobb försvann. Förmodligen bilderna.

Postat av: Jessika

Publicerad 2012-10-13 13:25:00

Det absolut värsta som skulle kunna hända är såklart att förlora alla mina bilder/fotografier:/ detta har olyckligtvis hänt mej TVÅ!! gånger redan och jag vill inte aldrig nånsin vara med om det igen!

Postat av: Nathalié - Äntligen gravid <3

Publicerad 2012-10-13 17:10:08

Jag är med :). behöver till datorn, känns lite säkrare än ett gratisprogram :).

hm det är mycket som är känsligt att förlora tycker jag! men för mig hade det varit mina anteckningar som jag skrivit om min graviditet och även bilder på hunden som liten :)

Postat av: jannica

Publicerad 2012-10-14 01:05:15

Bilder, bilder jag har på min mamma som gick bort för några år sedan. Har bara ca 4 bilder på henne. Alla andra låg på en dator som jag tyvärr blev av med. Så bilder, helt klart!

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA

Publicerad 2012-10-14 22:13:12

Jag är inte med men har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/14/kaspersky-2910/

Postat av: Annika

Publicerad 2012-10-15 09:38:59

Foton... utan tvekan alla foton och videoklipp som man har!

Postat av: Annica

Publicerad 2012-10-15 18:12:32

Det är nog alla bilder på min familj skulle försvinna. försvinner dom så kan man aldrig få dem tillbaka. ganska tragiskt :/

Postat av: Felizia Höök

Publicerad 2012-10-15 19:18:45

Det jag skulle tycka var värst var om jag förlorade alla bilder jag har på min dator, de betyder så mycket!

Postat av: Anna V

Publicerad 2012-10-16 12:56:48

Jag tycker det värsta är om man blir av med fotografier, som jag tagit och sparat från när min dotter var bebis. Det har hänt att jag förlorat bilder de är jobbigt.. Sen är ju en annan mardröm att någon ska kunna "kapa" ens konto & tömma det :S.

Har tipsat om tävlingen här : http://gulligamelinasmamma.blogg.se/tavlingsblogg/2012/october/29-okt-vinn-kaspersky.html

Postat av: Liie

Publicerad 2012-10-16 21:02:21

Det värsta jag kan bli bestulen på är helt klart min identitet på nätet, att någon kommer över mina konton och publicerar otrevliga saker i mitt namn. Hände en vän till mig och jag tyckte det var hur otäckt som helst, trots att det inte ens var mig det handlade om. Förlorar hellre alla mina bilder 100 gånger om än att jag eller någon jag känner blir utsatt för identitetsstöld.

Postat av: Madeleine - I always do it my way!♥

Publicerad 2012-10-16 22:19:00

Jag är med!

Det vore mer än surt om alla mina minnen till bilder genom åren och alla mina egna skriva texter försvann. Skulle bli så ledsen, när jag tänker efter så har min dator så otroligt mycke jag inte vill förlora. En massa minnen, trots det har jag inget antivirus program, för det är ju tyvärr inte gratis & kostar pengar! Skulle bli superglad om jag vann. Håller tummarna! :D

Postat av: filippa

Publicerad 2012-10-17 18:31:23

Min mardröm är att förlora alla mina foton och mina skolarbeten. Har hänt mig tidigare att min dator kraschat och alla pågående skolarbeten som dokument osv och precis ALLA av dessa har försvunnit. Extra fruktansvärt om man dessutom snart ska lämna in ett visst arbete som försvinner när man i stort sett är klar.

Postat av: JoHaNNa - Vinstregn På Bloggen, över 50 st vinster

Publicerad 2012-10-18 01:53:58

jag har inget virus skydd på min dator, så denna vinst vore verkligen toppen. det värsta vore att någon hackar sej in på min blogg och raderar den. fatta vad många år ur mitt liv som skulle försvinna :( och så många timmar jag lagt ner på den oxo...

Postat av: jennifer ♥

Publicerad 2012-10-19 16:42:29

Jag tycker att det skulle vara värst om alla mina bilder försvann. Det är bilder från resor, vänner och gamla husdjur som inte finns kvar tyvärr. Dom betyder så mycket för mig! Börjar dock bli orolig nu.. för min dator kommer nog krascha snart, den är mycket gammal :(

Postat av: care69

Publicerad 2012-10-24 16:00:58

Jag är gärna med, håller med många tidigare att bilder är bland det värsta att förlora. Men lite värre är nog ändå att bli av med sin identitet, det slår nog förlusten av bilder.

Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/10/29-okt-vinn-kaspersky-internet-security.html

Postat av: Helena Lindgren

Publicerad 2012-10-29 16:10:58

Bestulen på min dator det har jag mitt liv minnen. Ja allt hade jag förlorat den så hade jag gjort vad som helst för att få tillbaka den. Det är som min egna dagbok men mycket mer än så. Internett kan jag absolut klara mig utan. Och så har jag en massa bilder på min familj i den. Eftersom jag för inte så länge sen har flyttat hemmifrån så måste jag se bilder på dom varje kväll innan jag somnar.

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela