Ingrid - Mamma till två sessor

Sista onsdagen i september

Publicerad 2012-09-26 11:35:41 i Allmänt,

Hallå!
 
Tänk att det redan är sista onsdagen i september! Den här månaden har gått så sjukt, sjukt fort. Vart har den tagit vägen? I måndags var det tre månader kvar till julafton och jag känner hur det bara kliar i fingrarna haha.. Eftersom vi bor i en större lägenhet nu så behöver vi också mer julbelysning men dessutom lite mer pynt och det viktigaste av allt; en julgran. För vår del så kommer det bli en plastgran, det är lättast så med tanke på M's allergi men även Lina-Lina som kommer hit i jul och ifall min pappa kommer hit när granen är framme. Himla smidigt också! Dessutom så har jag börjat spana efter julklappar. Just nu vill jag bara åka till Ullared, helst två gånger innan jul! Får se om det blir av.
 
Just nu är min lilla goding på dagis, jag tvättar och om en stund så kommer Carro och hennes ljuvliga lilla bebis hit. Vi ses ju såpass ofta och ordet bebis repeteras så ofta att Zelda nu säger beeebiss så fort hon ser ett bebis/barn haha. Jättegulligt!
 
Har ni börjat köpa julklappar än?
 
 
Chokladkalender, ett MÅSTE varje jul!

Kommentarer

Postat av: JoHaNNa - Alltid Ny Tävling På Måndagar!

Publicerad 2012-09-26 16:07:49

jag gråter och gråter. tårarna tar aldrig slut. men efter varje tår så känns det liiite bättre. det är så jobbigt att jag inte ens kan beskriva med ord :( men vi ska försöka kämpa vidare även om det känns tungt... kramar

Postat av: Fröken M

Publicerad 2012-09-26 20:48:19

Jajjemen !! jag har börjat, men eftersom vi åker bort halva november och jag dessutom jobbar rätt mycket både före och efter det tycker jag det är skönt att åtminstone vara en bit på väg, och att börja handla i tid sprider ju dessutom ut kostnaderna lite... Me like :)

Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Publicerad 2012-09-26 21:53:51

Varje år bestämmer jag mig för att börja tidigt med julklappar, gärna redan på våren.. Men varje år slutar det med att jag köper i oktober-november-december :P

Postat av: Annika

Publicerad 2012-09-27 09:00:13

Oj julklappar redan... inte ens tänkt på det ännu!

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-09-27 23:53:35

har börjat tänka på julklappar faktiskt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela