Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 17

Publicerad 2013-04-22 08:48:59 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Zelda var så glad över att börja dagis förra veckan igen. Hon och barnen hade verkligen saknat varandra!
♥ Lily växer så det knakar! Hon har börjat "prata" och ler massor. Hjärtat brister nästan av kärlek när man ser det där tandlösa leendet.
♥ April börjar närma sig sitt slut och det är snart min favoritmånad; maj!
♥ Vi firade mamma i efterskott i lördags och åt middag på Thai House i Skövde. Väldigt gott och riktigt trevligt!
♥ Jag har en riktig toppentävling igång på bloggen! Den avslutas på torsdag kväll och än så länge är det inte många med, så vinstchansen är stor! Du hittar den HÄR!
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Publicerad 2013-04-22 08:56:59

Usch så trist!
Hoppas vädret har vänt igen!

Postat av: Elina

Publicerad 2013-04-22 11:09:29

Vilken härlig måndagslista och jag håller med, maj är en fantastisk månad :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela