Ingrid - Mamma till två sessor

När lusten försvinner..

Publicerad 2013-04-19 09:10:39 i Allmänt,

.. Ja, blogglusten alltså! Jag har inte alls känt för att hänga i bloggen, eller ens sitta vid datorn överhuvudtaget om jag ska vara ärlig. All tid, energi och ork har gått till tjejerna och sen har det inte blivit nån tid eller ro att sitta och surfa. En snabbkoll i mobilen på kvällen bara men inte mer än så.
 
Men vi lever och mår bra iallafall! Zelda började på dagis i veckan igen efter närmare 2 månader hemma. Gissa om hon var lycklig? Hennes trots hänger i sig, men nu får hon iallafall komma till dagis 3 dagar i veckan och busa av sig lite vilket är en enorm lättnad. Och Lily växer och mår bra! Hon är redan en månad (i tisdags) och vi märker att hon faktiskt redan är en liten egen person med mycket vilja. Zelda älskar att titta på Lily, prata med henne och kelar så gärna med henne. Det är verkligen underbart att se! Särskilt nu när Lily har börjat "prata" och ler. Det värmer verkligen i mammahjärtat ♥
 
Hur länge blogglusten kommer vara frånvarande vet jag inte, men då vet ni iallafall att allting är bra med oss och att det inte hänt nåt ;)
 
Och glöm förresten inte tävlingen! En lycklig vinnare har chansen att vinna bilservice för 2500:- hos Vianor! Du hittar tävlingen HÄR!
 

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2013-04-19 11:38:26

Då ska man inte blogga heller men det var kul att höra av dig och läsa att ni mår bra och jag kan bara tänka mig hur kul Zelda tycker det är på dagis :) Jag hoppas dock givetvis du får tillbaka blogglusten för jag saknar dig, kram!

Postat av: Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Publicerad 2013-04-19 14:55:56

Så där kan det ju vara i perioder, men innan man vet ordet av är lusten tillbaka igen! :)

Hoppas ni får en härlig helg!

Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Publicerad 2013-04-19 20:43:44

Sådär är det ibland med lusten. Jag tycker det är bättre att ta det när man känner för det en att tvinga fram något bara för att man måste.
Skönt med dagisstart igen så du och liten kan få lite lugnt en stund och även Zelda lite egentid med jämnåriga.

Postat av: SANDRATORN.SE

Publicerad 2013-04-19 21:53:55

Tack snälla! Det går åt rätt håll i alla fall! :) Hoppas att allt är fint med dig med. Såg att vinsten hittat fram, så bra! =) Kram!

Postat av: frubalken.blogg.se

Publicerad 2013-04-20 08:14:53

sv; Det hade inte jag heller fören nu ;)

Postat av: Cissi - mamma till 2 prinsessor

Publicerad 2013-04-20 20:18:51

Hoppas lusten infinner sig snart och skönt att höra att ni har det bra den lilla familjen ;)

Visst är det mysigt att se de små liven och kärleken mellan syskonen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela