Ingrid - Mamma till två sessor

En "riktig" tisdagsmorgon

Publicerad 2013-08-20 07:16:45 i Allmänt,

God morgon!
 
Efter två månaders sommarlov är det dags även för oss att återvända till rutinerna. Lily tog sovmorgon idag efter att ha krånglat hela natten igen, men jag och Zelda sitter i soffan och kollar lite på Disney Junior. Om 1,5 timme är det dags att gå till dagis för första gången efter sommarlovet! Vi började prata om det lite redan förra veckan så att hon skulle vara beredd, och det verkar faktiskt som att hon ser fram emot det. Men jag räknar ändå med en väldigt ledsen tjej och massa tårar när hon inser att jag och Lily inte ska stanna där med henne. Tur att jag vet innerst inne att hon slutar gråta så fort jag gått! Sen vill hon inte följa med hem istället haha..
 
Nu när hon börjar dagis igen så kanske bloggen och mitt bloggläsande kommer igång igen också! Insåg precis att jag inte läst några bloggar på närmare 2-3 veckor. Jag har inte uppdaterat så jättemycket här heller.. Har helt enkelt inte känt för det, alls. Men nu kan det vara på gång igen :)
 
Timmarna hon är borta kommer att tillbringas med ärenden och sysslor. Ska ringa företaget som vi hyr från och prata lite med dem, och även till en elektronikkedja för lite frågor om en tvättmaskin. Kul dag va? ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2013-08-21 12:29:49

Jag har också varit helt usel på att läsa bloggar i sommar :/ Men som du skriver så har jag också tänkt att bloggen hamnar i det vanliga igen då man kommer in i rutinerna men det återstår att se förstås :)

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2013-08-22 12:22:24

Riktigt vanliga dagar gillar jag, när vardagsrutinerna kommer igång igen. Vår första riktiga dag började idag men jag har ännu inte gjort något vettigt haha, men kanske imorgon. :)

KRam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela