Ingrid - Mamma till två sessor

Ja må jag leva!

Publicerad 2013-08-06 09:28:59 i Allmänt,

Idag är ingen vanlig dag, för det är nämligen min födelsedag! Men min 26e födelsedag ska inte firas på nåt storstilat vis, eller inte alls egentligen. Jag kände att det är inget jättespeciellt att fira eftersom jag inte fyller jämt eller så. Jag och M ska äta lite gott sen, och så skulle kanske hans ena syster med barn kika upp en sväng, men annars så är det som vilken dag som helst.
På torsdag ska jag och Lily till mina föräldrar där Zelda är just nu. Då ska vi äta lite god mat och sen tårta eller fika med hela familjen.
 
Men ja, jag fyller ju faktiskt år så liiiite måste jag ju fira mej själv, eller hur? ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Fröken M

Publicerad 2013-08-06 10:10:26

Hipp hipp HURRA på födelsedagen !!

Klart du kan komma i form, det handlar bara om lite vilja och jävlar anamma :) Jag kommer aldrig sluta äta smågodis, men jag äter det i betydligt mindre mängd än tidigare. Och det faktum att jag rör på mig 4-5 dagar i veckan på ett eller annat vi gör nog att det jag äter förbränns ganska snabbt till skillnad från tidigare när jag åt massvis med skräp OCH satt still ;)
KRAM

Postat av: Cissi

Publicerad 2013-08-06 10:20:16

Grattis!! Klart det ska firas lite!! :)

Postat av: Kashaya

Publicerad 2013-08-06 15:44:35

Grattis på födelsedagen! Hoppas du har en fantastisk dag.

Sv. Ja kände att jag var tvungen att ha Uppväxtklassiker-boxen. Kul att läsa om några av de böcker man läste när man var yngre.=) Har inte hunnit läsa Kampusch bok än men jag har precis läst Jaycee Dugards "Ett stulet liv" (hon kidnappades när hon var 11 år och kom därifrån först 18 år senare) och den var i alla fall riktigt gripande.

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-08-07 10:07:31

Grattis i efterskott :)

Postat av: Anna - Vitt eller svart

Publicerad 2013-08-08 10:05:01

Hurra och grattis till Västergötlands allra vackraste!

Stor kram

Postat av: Elina

Publicerad 2013-08-08 17:27:45

Åhh, ett stort grattis i efterskott finis :)

Postat av: basebollivet.blogg.se

Publicerad 2013-08-08 23:54:54

Men grattis grattis!!

Dom är coola!! :)

Haha.. det är bra med killar som shoppar, min skulle inte våga.. hans smak skrämmer mig :P

Postat av: Tatyana

Publicerad 2013-08-11 09:12:34

Grattis i efterskott. Och grattis för du blev vinnare av ett paket namnnappar i min blogg. Skicka ett mail till mig med önskat namn på napparna, samt din adress så skickas vinsten ut :)

Postat av: linah brown

Publicerad 2013-08-13 01:32:28

grattiiss i efterskottt:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela