Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 33

Publicerad 2013-08-12 10:41:55 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Vi har en vecka kvar av sommarlov tillsammans innan Zelda börjar dagis igen.
♥ Det dessutom är helt tomt i planeringen så man kan ta dagen som den kommer.
♥ En av mina finaste vänner fyller år i veckan ♥
♥ Det är mina egna val som gjort att jag är där jag är idag, och jag är så lycklig över att få dela mina dagar med M och våra små tjejer (även om de alla tre kan driva mej till vansinne ibland) ♥
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.
 

Kommentarer

Postat av: ♥ Sojka ♥

Publicerad 2013-08-17 12:22:40

Bra med såna listor! Gjorde det förr. Kanske bord eman börja igen. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela