Ingrid - Mamma till två sessor

Mobilblogg; Lördagsnöje

Publicerad 2013-08-03 22:44:14 i Allmänt,

Lite spontant så bestämde jag mej för att baka bullar ikväll! En aning nervöst eftersom jag faktiskt inte gjort bullar sen högstadiet, med undantag för bake-offen på Pressbyrån när jag jobbade där. Men om jag ska bli en bullmamma så måste jag ju lära mej att baka bullar :-) Sagt och gjort, tre plåtar blev det! Det är ju ratt varmt så bullarna jäste upp och blev större än jag räknat med, men de blev riktigt goda.

Nu är det ju meningen att man ska ha lite lördagsmys, men min elaka älskade M är en riktig dumming ikväll och tvingar mej att kolla på The Purge. En alldeles hemsk och brutal film som säkerligen kommer att ge mej mardrömmar inatt. Tur att jag har mobilen att gömma mej bakom..

Hoppas att ni har en toppenkväll!



Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-08-04 09:49:35

Så gott med bullar! Det måste jag också baka någon dag :)

Postat av: Elina

Publicerad 2013-08-04 14:54:12

Huvudsaken dom blev goda, och jag skulle också behöva bli en bullmamma. Det är ju perfekt fika att ha i frysen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela