Ingrid - Mamma till två sessor

Fram och tillbaka

Publicerad 2013-02-26 13:53:22 i Allmänt,

Hej hej!
 
Dagen blev inte riktigt som den var tänkt från början! När vi kommit till dagis och fått av Zelda ytterkläderna så fick vi reda på att det går magsjuka på hennes avdelning. Gissa vad jag gjorde? Jajjemän, jag tog på henne kläderna och tog med henne hem igen. Jag tänker inte bli sjuk nu när det är så nära BF! Men hon hann ju varken ta i nånting eller någon under den korta tiden, så smittorisken känns ju rätt så liten. Hon blev jättebesviken över att inte få stanna och leka med barnen, men hon får helt enkelt vara hemma. Tråkigt för henne men hellre det än magsjuk!
 
Nu har vi hunnit med halva dagen med lite handling, lunch och en middagslur. Om en liten stund är det dags för mellis för oss båda, för jag måste ju också äta hihi. Jag har varit dålig på att äta regelbundet och ofta de senaste dagarna och har därmed mått sådär illa igen. Inte skoj alls! Ungefär som den här bloggen som förvandlats till en gnälleblogg haha.. Det blir nog bättre snart får vi hoppas!
 
Men då vet ni vad vi har för oss iallafall. Inte särskilt mycket men ändå. Vi är hemma, myser och försöker stå ut med Lillans trots och mina gravidhormoner så gott det går!
 

Kommentarer

Postat av: Elina

Publicerad 2013-02-26 17:17:48

Jag hade gjort exakt samma sak. Fy för magsjuka! :/

Postat av: jannica

Publicerad 2013-02-26 19:00:39

Urs! Hoppas ni slipper blio smittade!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela