Ingrid - Mamma till två sessor

Fläcktest med Vanish - Buzzador

Publicerad 2013-07-23 07:14:46 i Buzzador,

Jag såg fram emot att få testa Vanish i kampanjen från Buzzador! Jag har länge varit tveksam till det då jag hört att det skulle bleka kläder vid fläckborttagning och att Vanish hade förstört märkeskläder, men samtidigt så har det verkat som att många är väldigt nöjda. Det kändes lite spännande att få testa själv och bilda mej en egen uppfattning!
 
I paketet fick jag med en liten tygbit för att smutsa ner med olika fläckar. Min valde jag att gegga ner med ketchup, kaffe och bearnaisesås. Såna där tråkiga fläckar som liksom brukar hänga i.
 
 
Och tänk att den såg ut såhär när den kom ut från maskinen och hade fått torka;
 
 
Kritvit! Det trodde jag faktiskt inte! Jag har gjort fler fläcktester, fast på "vanliga" kläder. Men det kommer i ett annat inlägg.
 

#vanishtest #vanishoxiaction
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela