Ingrid - Mamma till två sessor

Måndagslistan vecka 28

Publicerad 2013-07-08 09:48:57 i Måndagslistan,

Idag, måndag är jag glad för att...
 
♥ Lily har fått sin allra första lilla tansebissing.
♥ Zelda lär sig nya ord hela tiden och bygger meningar, på både gott och ont haha..
♥ Vi har haft en trevlig helg med två kalas.
♥ Lina-Lina dök upp redan igår och överraskade oss allihop!
♥ Vi har en riktigt härlig vecka framför oss med Lina här och solen som skiner!
 
Idén om måndagslistor kommer från Jenny, och även om hon slutat blogga så är jag glad att måndagslistorna lever vidare! Måndagar är inte så roliga och då är det ett bra tillfälle att tänka på vad man är glad för istället.

Kommentarer

Postat av: Veronica

Publicerad 2013-07-08 10:57:20

Jag älskar måndagar haha jag ser det som att ny vecka nya tag och att varje måndag kan bara bli bättre och bättre;)

Sv: undra vad det är som gör att det är så lätt att gå ner ena gången men inte andra? Jag menar motivationen. Förra graviditeten tog det flera månader att hitta motivationen att gå ner men när jag väl hitta den så gick det fort!

Hoppas du får en härlig dag idag!

Postat av: Elina

Publicerad 2013-07-08 15:38:44

Så kul med kalas :) Och vad kul att du också är med i vanish kampanjen och precis, det är så trist med dessa gula (bajs) fläckar på kläderna, det känns inge kul alls trots att dom är tvättade men tacka vettja vanish nu :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2013-07-10 09:11:13

Visst är det bra med måndagslistor! Om inte annat för att stanna upp ett slag och reflektera över allt det bra som man faktiskt har! ;-)
Ha en fin dag! Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela